سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:04 - شنبه 23 آذر 1392

نماینده مردم اصفهان در دفتر امام جمعه ورزنه

فرمانداری ورزنه در اولین فرصت ایجاد می شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: پیگیر مطالبات مردم در اولین فرصت هستیم و با پیگیری های انجام شده فرمانداری در ورزنه خواهد آمد.

Vater Markkhjk

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام والمسلمین سالک نماینده مجلس شورای اسلامی درجلسه ای که باحضور اعضای شورای شهرورزنه و بخش بن رود وجمعی ازمسئولین بخش در دفتر امام جمعه شهر ورزنه برگزار گردید شرکت نمود.

حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه ضمن خوش آمدگویی به حضار درجلسه اظهارداشت: مهم ترین برنامه فرهنگی که در حال پیگیری و انجام است حضور هیات های مذهبی که از سطح منطقه شرق اصفهان در یک اجتماع عظیم تحت عنوان عاشقان حسینی، اربعین حسینی در روز اربعین سالارشهیدان حضرت امام حسین (ع) در گلستان شهدای شهر ورزنه می باشد که این اتحاد و همدلی مردم و توسل به اهلبیت (ع) انشاءالله باعث رفع مشکلات و نزول برکات خداوند خواهد بود.

ایشان درادامه گفت: ما از همه نمایندگان درخواست پیگیری مجدانه در رفع مشکلات و وضعیت به وجود آمده در سطح بخش بن رود و همچنین شرق اصفهان را داریم.

Vater Markljkl

در ادامه جلسه صادقی بخشدار بن رود با بیان مشکلات و وضعیت معیشتی مردم گفت: بیشترین خسارت را مردم منطقه بن رود از این خشکسالی دیده اند که نیاز است به صورت ویژه به وضعیت معیشتی واشتغال مردم منطقه توجه کرد.

در این جلسه شورای بخش هرکدام وضعیت و مشکلات اداره مطبوع خود را بیان وخواستار پیگیری و رفع مشکلات شدند.

محمد حیدری رییس شورای شهر ورزنه با اشاره به فرمانداری شهر ورزنه گفت: علارغم پیگیری های امام جمعه و مسئولین شهر با وزارت کشور هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی در ادامه با توجه به دیگر مشکلات در شهر بیان نمود: در سفر دوم رییس جمهور دولت دهم و مصوب شدن بیمارستان شرق اصفهان و با پیگیریهای دکتر کامران، متاسفانه هنوز در این رابطه اقدامی مبنی بر ساخت و حتی پی ریزی انجام نشده است.

رییس شورای شهر به پلیس + 10 اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست شورای ورزنه به ایجاد پلیس+10 ولی جواب مساعدی در این راستا به شهر داده نشده است.

حیدری در پایان به سه مشکل عمده دیگر شهر اشاره و افزود:

1-کانال آب شور سجزی و ورود پساب فاضلاب کارخانه جات موجب محیط غیر بهداشتی برای شهر دارد.

2-پیگیری در رابطه با دادگاه شهر ورزنه هنوز نتیجه نداده است.

3-با توجه به عدم زیر ساخت ها در رابطه با شهرک صنعتی ورزنه این عاملی مهم در بی رغبتی در سرمایه گذاران شده است.

در پایان جلسه حجت الاسلام سالک نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر ازمسئولین به ویژه امام جمعه ورزنه به خاطر پیگیری ها و تلاش ایشان در رفع مشکلات مردم گفت: خشکسالی علاوه برمشکلات اقتصادی سلامت مردم را هم تهدید کرده است که ما در مجلس با همکاری دیگر نمایندگان تلاش خود را انجام خواهیم داد.

ایشان به بودجه سال 93اشاره کرد و اظهارداشت : بودجه سال 92مبلغ بالغ بر210میلیارد ریال بوده که در سال93این بودجه به 193میلیارد ریال کاهش یافته که استعفای نمایندگان بعضی از استانها رادرپی داشت.

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پیگیر مطالبات ضروری مردم در کوتاه مدت هستیم و مشکلات بخش به سه قسم تقسیم می شود که می بایست حل شود:
1- ایجاد فرمانداری ورزنه که در اولین فرصت با پیگیری هایی که انجام شده است انشاءالله حل خواهد شد.
2-تبدیل کشاورزی به سایر شغل های سود ده
3-سرمایه گذاری در بخش های گردشگردی، صنعتی و ایجاد شغل های جدید که با همکاری دیگر نمایندگان کارهایی انجام شده و با تمام توان باپیگیری ها به ثمر خواهد رسید.

همچنین حجت الاسلام سالک نماینده مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه شهر ورزنه حضور یافت و در سخنانی درجمع نمازگزاران اظهارداشت :مانمایندگان مجلس ازخودشما مردم هستیم و با تمام توان در رفع مشکلات شما مردم انقلابی و ولایی تلاش خواهیم کرد.

Vater Markkhk Vater Markjhkh Vater Markioui

 

همچنین بخوانید:

4 نظر در مورد “فرمانداری ورزنه در اولین فرصت ایجاد می شود”

  1. نسیم گفت:

    سلام
    باز اگه شورای ورزنه به فکر باشه و مشکلات را بگه ..

    بیشتر افرادکه فقط شنونده هستند ..

    تشکر از آقای حیدری

  2. محمدرضا گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مسئول سایت اصفهان شرق وهمچنین خبرنگار ورزنه که واقعا برای شهر ورزنه وبخش بن رود تلاش میکنندوهمچنین ازامام جمعه ورزنه،عطایی شهردار ورزنه،صادقی بخشدار بن رود وکلیه اعضای شورای شهر ورزنه وبخش بن رود کمال تشکر را دارم واقعا در این مدت کوتاهی که در خدمت این عزیزان هستیم پیشرفت خوبی را در شهر ورزنه داشتیم امیدوارم همیشه پابرجا وموفق باشند

  3. علی گفت:

    مگه می خواستی کی مشکلات شهر رابگه خوب این کار وظیفه شورای شهر ه وظیفه شورای روستا که نیست بخشدار محترم که واقعا دلسوزه مشکلات کل بخش را خواهند گفت

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.