سرویس: دسته‌بندی نشده 18:38 - دوشنبه 04 خرداد 1394

دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان:

بخش تبلیغات پارامتر برتری روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان شد

شرکت قارچ یکتای سپاهان لوح تقدیر بخش تبلیغات و مناسبت ها را در همین جشنواره روابط عمومی به خود اختصاص داد.

به گزارش اصفهان شرق: همزمان با دهمین جشنواره مسئولان روابط عمومی استان اصفهان، با توجه به تنوع فعالیت های روابط عمومی ها، ارزیابی و ارسال آثار در بخش های شش گانه اطلاع رسانی و انتشارات، تبلیغات و مناسبت ها، روابط عمومی الکترونیک، تشریفات، برنامه ریزی، بهبود و توانمندسازی، تحقیق، پژوهش و افکارسنجی برگزار شد.
در بخش تبلیغات و مناسبت ها، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، شرکت آب و فاضلاب، جمعیت هلال احمر، شرکت پرشیان فولاد و نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان رسید و انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن ورزشی نویسان اصفهان، سازمان بسیج رسانه و شرکت قارچ یکتای سپاهان لوح تقدیر این بخش از جشنواره را دریافت کردند.

مصطفی شفیع زاده با توجه به اهمیت روابط عمومی نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ارتباط گسترده و سازنده، توجه به مردم و بیان همه موارد موجود در خصوص تولید و فروش از  نقش های برجسته مسئولان روابط عمومی است.

مسئول روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان تاکید کرد: مسئولان روابط عمومی در جهت آرامش و امنیت درون سازمان تلاش می کنند و در این خصوص رعایت اخلاق اسلامی مورد تاکید قرار می گیرد.

گفتنی است شرکت قارچ یکتای سپاهان نقش خوبی را در بخش جرقویه سفلی در جهت اشتغال ایفا کرده است و اطلاع رسانی به موقع و تبلیغات مناسب این شرکت از موارد مثبت عنوان خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.