سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - یکشنبه 19 بهمن 1393

مدیرکل استاندارد اصفهان:

آسانسور‌های مسکن مهر اصفهان تائیدیه استاندارد دریافت می‌کنند

مدیرکل استاندارد اصفهان با بیان اینکه آسانسور‌های مسکن مهر تائیدیه استاندارد دریافت می‌کنند، گفت: از این پس نماینده اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر بر امور مربوط به تائید ایمنی و کیفیت آسانسورها نظارت می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامحسین شفیعی با اشاره به اینکه پیرو جلسه هفتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان برای بررسی مشکلات آسانسورهای مسکن مهر، جلسه‌ای در بهمن  امسال با حضور شهرداری فولادشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری فولادشهر مکان مناسب برای استقرار نماینده اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر در راستای پیگیری امور مربوط به تائید ایمنی و کیفیت آسانسورها را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده آموزش این نیروها از طرف اداره‌کل استاندارد استان اصفهان صورت گیرد و نماینده اداره‌کل به طور مستمر هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد، افزود: در این نشست مقرر شد که تعرفه‌های شرکت‌های بازرسی آسانسور از طرف اداره‌کل استاندارد استان اصفهان به شهرداری‌ها‌، فرمانداری‌های و اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن مهر نیز اعلام شود.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان بیان کرد: همچنین به پیشنهاد اداره‌کل استاندارد مقررشده برای آسانسورهای تکمیل شده در مسکن مهر، شرکت‌های فروشنده آسانسور ظرف مدت 3 ماه از تاریخ جلسه نسبت به همه امور مربوط به اخذ تائیدیه ایمنی و کیفیت شامل درخواست بازرسی آسانسورها، رفع ایرادات اعلام شده‌، ارائه نقشه و محاسبات و اخذ گواهینامه و ارائه آن به تعاونی‌های مسکن مهر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در صورت اهمال شرکت‌های فروشنده آسانسور برای اخذ تائیدیه ایمنی و کیفیت پرونده تخلف به کمیته‌ای که اعضای آن در جلسه شورای مسکن آتی انتخاب می‌شوند ارجاع و در صورت اثبات تخلف پروانه طراحی و مونتاژ شرکت از طرف سازمان صنعت‌، معدن و تجارت تعلیق و یا ابطال شود.

شفیعی گفت: در این نشست مقرر شد اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان نیز نسبت به درخواست جلسه ذیل شورای مسکن استان اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.