سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:09 - جمعه 16 آبان 1393

تا پایان مهرماه سال جاری صورت گرفت

ارائه آموزش‌های مهارتی به حدود 6 میلیون نفر‌ساعت در اصفهان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به پنج میلیون و 800 هزار نفر‌ساعت در سطح استان اصفهان ارائه شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ ابوطالب جلالی با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز با بازار کار در سطح استان به مهارت‌آموزان ارائه می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به میزان پنج میلیون و 800 هزار نفر‌ساعت در سطح استان اصفهان بوده است.

وی به تعهد آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به مهارت‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در سال جاری متعهد به ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به هشت میلیون نفرساعت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه البته از ابتدای امسال تاکنون تعهد آموزشی آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به میزان 70 درصد محقق شده است، تصریح کرد: هر ساله آموزش‌های مهارتی در مراکز ثابت و سیار شهری، زندان، پادگان‌ها، مراکز جوار دانشگاهی و مراکز آموزش روستایی به مهارت‌آموزان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه البته بیشتر آموزش‌های مهارتی در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای استان به مهارت‌آموزان ارائه شده است، اضافه کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال سه میلیون و 625 هزار و 846 نفرساعت زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

جلالی گفت: فرهنگ مهارت‌آموزی باید در سطح جامعه نهادینه شود و ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار اشتغال به افراد ضرورت دارد و این آموزش‌ها نقش مؤثری در راستای ایجاد ظرفیت‌های اشتغال در سطح استان اصفهان دارد.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.