سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 08:14 - یکشنبه 09 شهریور 1393

در دومین جلسه شورای اداری بخش جرقویه مطرح شد:

گامهای بلند در حوزه اشتغال و کشاورزی با قول مساعد مسئولین برداشته می شود

دومین جلسه شورای اداری بخش جرقویه سفلی در ساختمان مهدیه شهر نیک آباد با حضور مسئولین بخش برگزار شد.

به گزارش ولی اله عرب مختاری، خبرنگار افتخاری اصفهان شرق در جرقویه سفلی، امام جمعه شهر نصرآباد در جلسه شورای اداری بخش لزوم حفظ آرامش روحی و روانی جامعه و بیرون آمدن یک صدا از دولت را ضروری برشمرد و گفت: در سطح بخش نیز باید این مهم مورد توجه واقع شود و از دعواهای سیاسی که مانع خدمت رسانی مطلوب به مردم می شود پرهیز شود.

 
علیرضا فرهنگ ارائه گزارش اقدامات بدون اغراق و با آمار واقعی که عامل امید بخش در جامعه است و توجه ویژه به اقتصاد به خصوص در حوزه کشاورزی، حفظ روحیه معنوی و انقلابی را در راستای خدمت مسئولین مهم و ضروری برشمرد.

 
وی با اشاره به ضرورت حسن معاشرت مسوولان، لزوم فراهم کردن زمینه حرف زدن راحت و بدون دغدغه مردم و پاسخ منطقی مسوولان را لازم دانست.

 
فرهنگ با بیان این که ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیای زکات در بخش راه اندازی شده است و با تأمین مکان و استقرار فعالیت رسمی خود را آغاز می نماید، با نام بردن از پاره ای از مشکلات فرهنگی از جمله برخی مشکلات عروسی ها، اعتیاد و سرقت های خرد، خواستار هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها برای رفع مشکلات در سطح بخش شد.

 
حسن جعفری هرندی، بخشدار جرقویه سفلی، با تبریک مناسبتها و بزرگداشت یاد شهدا، به مصوبه فرمانداری پیرامون برگزاری شورای اداری شهرستان و بخش ها در تاریخ 6/6/93 در جوار گلزار شهدا اشاره کرد و با تشکر از حضور اعضاء و میزبانی شهرداری نیک آباد؛عدالت و صرفه جویی و خدمات ارزنده و ماندگار شهید رجایی در مدت کوتاه خدمت را رمز ماندگاری نام این 2 دولتمرد بیان کرد.

 
وی با اشاره به گذرا بودن فرصت ها اهتمام مدیران به خدمت ماندگار را لازم دانست و به استناد فرمایش امام حسین علیه السلام مراجعه مردم را نعمت الهی برشمرد.

 
جعفری ادامه داد: اجرای طرح جامع سلامت و آثار ارزشمند آن به عنوان یکی از طرحهای موفق اجرا شده توسط دولت تدبیر و امید می باشد و اعلام تخصیص 30% اعتبارات تملک دارایی پس از گذشت حدود یک ماه از سال مالی 93 از دیگر اقدامات ارزنده دولت می باشد.

 
وی از افتتاح تعدادی از پروژه های آماده بهره برداری در سطح بخش در هفته آینده با حضور فرماندار محترم خبر داد و با بیان چند مورد از پیگیری های صورت گرفته برای استقرار نهادها و ادارات مورد نیاز در بخش؛ افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و قول مساعدت مسوولان محترم امیدواریم در آینده نزدیک شاهد گامهای بلند در حوزه اشتغال و کشاورزی باشیم.

 
نماینده ارشد دولت در بخش جرقویه سفلی سپس به معرفی افرادی که جدیداً در پی تغییر و تحولات به عضویت شورای اداری بخش در آمده اند پرداخت و از زحمات و خدمات مدیران قبلی تقدیر نمود و به مسئولان ادارات گفت: با توجه به دستور استاندار محترم لازم است رونوشت مأموریت و مرخصی خود را به بخشداری اعلام نمایند.

 
در پایان اعضای شورای اداری به صورت گروهی در گلزار شهدای شهر نیک آباد حاضر شده و با نثار گل و قرائت فاتحه به تربت پاک شهیدان ادای احترام و با آنها برای تداوم خدمت شایسته و تداوم راهشان تجدید میثاق نمودند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.