سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:16 - یکشنبه 08 تیر 1393

فولادگر در حضور مردم شهر اژیه:

کوتاهی ها در زمینه آب شرایط سختی برای کشاورزان شرق اصفهان سبب ساخت

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با توجه به ارتزاق اصلی مردم اژیه به شغل کشاورزی کوتاهی های صورت گرفته در مسئله آب باعث به وجود آمدن شرایط خاصی برای مردم شده است.

به گزارش محسنی خبرنگار اصفهان شرق: مهندس فولادگر نماينده اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با شرکت در اولین نماز جمعه شهر اژیه اظهار داشت: حضور امام جمعه در شهر اژيه منشاء خير و بركت براي اين شهر و منطقه می باشد.

وی با اشاره به اينكه اهالي شهر اژيه و منطقه شرق اصفهان مردمي زحمتكش و قانع مي باشند، خاطر نشان کرد: با توجه به اينكه ارتزاق اكثريت اين مردم از كشاورزي است بروز خشكسالي و كوتاهي هاي صورت گرفته باعث ايجاد شرايط خاص در اين منطقه شده است.

فولادگر عدم رعايت حق آبه ها، برداشت هاي غير مجاز، عدم رعايت اصلاح الگوي مصرف آب در بخش شرب، صنعت و كشاورزي را باعث ايجاد بحران كم آبي دانست.

وی با ذکر چند عامل مهم در زمینه مسائل آب و اجرای کامل آن از برطرف شدن مشکلات کم آبی خبر داد و افزود: با توجه به مصوبات شوراي عالي آب و پيگيري تكميل شدن تونلهاي در حال احداث انتقال آب، حل شدن پروژه انتقال آب از بهشت آباد، رعايت رژيم حقوقي زاينده رود و بهينه سازي مصرف آب در همه ي بخش ها مشكل كم آبي زاينده رود بر طرف می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.