سرویس: اجتماعی 13:05 - یکشنبه 11 مهر 1400

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای برخوار عنوان کرد؛

پیاده سازی طرح آموزش دوگانه در شهرستان برخوار

در راستای توانمندسازی صنایع وصنوف با اجرای پیاده سازی طرح آموزش دوگانه در شهرستان، بازدیدی از کارگاه تولیدی ترنج در بخش حبیب آباد اصفهان صورت پذیرفت.

به گزارش اصفهان شرق؛ رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار در راستای توانمندسازی صنایع و صنوف با اجرای پیاده سازی طرح آموزش دوگانه در شهرستان، از کارگاه تولیدی ترنج در بخش حبیب آباد اصفهان بازدید کرد.

علیرضا ملک پور در بازدید از کارگاه تولیدی ترنج در بخش حبیب آباد اصفهان اظهار کرد: این تولیدی سفال و سرامیک با بیش از 600 مدل متنوع با اجرای طرح پیاده سازی آموزش دوگانه فعالیت می نماید و احیاگر نقوش اصیل ایرانی برروی سفال به سبک گل سنگی می باشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار گفت: یکی از طرح های نوین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، آموزش دوگانه در صنایع و صنوف است.

وی درپایان با اشاره به تفاوت آموزشی این سیستم با سیستم های قبلی اظهار کرد: در آموزش های قبلی فنی و حرفه ای استانداردها 30 درصد تئوری و ۷۰ درصد عملی و هر دو در مجموعه کارگاهی بوده ولی در سیستم آموزش دوگانه 30 درصد کل دوره آموزش در مجموعه کارگاهی و 70 درصد آن درمحیط صنعت یا صنف و محیط کار واقعی انجام شده و تاحد زیادی اشتغال فرد آموزش دیده تضمین خواهد شد.

http://amalekpour.ir

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.