سرویس: دین و اندیشه 10:37 - سه شنبه 17 اسفند 1395

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد:

راه اندازی سامانه جامع ثبت نام معتکفین در استان اصفهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: سال گذشته سامانه جامع ثبت نام معتکفین در اصفهان به صورت آزمایشی راه اندازی شد و ثبت نام برای اعتکاف امسال به شکل کاملا الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام رحمت الله اروجی با توجه به برگزاری نشستی با رابطان ستادهای اعتکاف شهرستان های استان اصفهان اظهار داشت: اعتکاف یک عبادت فردی است اما درسال‌های اخیر  به شکل پدیده‌ای اجتماعی و جمعیتی بروز یافته است.

وی افزود: ساماندهی اعتکاف در شرایط کنونی به منظور پایداری این حرکت ارزشمند ضروری است و بر این اساس نیازمند وضع قوانین به منظور برقراری نظم در محیط اجتماعی اعتکاف هستیم.

سازمان تبلیغات در راستای نظارت بر اعتکاف گام برمی‌دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی عهده‌دار نظارت، هدایتگری و سامان بخشی اعتکاف در استان است، بیان داشت: بر این اساس این سازمان با تشکیل ستاد اعتکاف در زمینه برقراری این مراسم معنوی در اصفهان برنامه ریزی می‌کند و در راستای تشویق نقاط قوت احصاء شده و تذکر نقاط منفی به مسئولان اجرایی اعتکاف گام برمی‌دارد.

اعتکاف باید مردمی باقی بماند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اعتکاف باید مردمی باقی بماند، گفت: راه اندازی سامانه جامع ثبت نام معتکفین یکی از بسترهای مورد نیاز برای مدیریت مطلوب اعتکاف است.

وی با بیان اینکه سال گذشته این سامانه در استان اصفهان به صورت آزمایشی راه اندازی شده است، تاکید کرد: بدین ترتیب امسال ثبت نام برای اعتکاف ماه رجب و رمضان به شکل کاملا الکترونیکی خواهد بود.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.