سرویس: اجتماعی 08:33 - شنبه 28 دی 1392

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مساله آب، بزرگ ترین مشکل مردم اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مساله آب بزرگ ترین مشکل مردم اصفهان است، گفت: مطالبات ما مطالبات مردم است چه از زبان مسوولین باشد، چه از زبان مردم.

به گزارش اصفهان شرق، زهرا اخوان نسب افزود: افزایش مشکلات برای ایجاد تونل سوم کوهرنگ و پیشنهاد برای حل لوله کشی و معضلاتی که در شرق اصفهان بوده است در مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: توجه به موضوع آب اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اخوان با بیان این که با یک جمع ۴۰ نفری در مجلس موضوع آب اصفهان به چالش کشیده شد، گفت: در این گفتمان مقرر شد افرادی که از آب اصفهان بهره مند می شوند، باید «حق آبه» بدهند و در غیر این صورت آب اصفهان را برگردانند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاداتی برای اجرای آسفالت مناسب به روستاها ابلاغ و به مجلس ارائه شد.

وی به مساله بیمه کشاورزان فرزند با پدر کارفرما اشاره کرد و اظهار داشت: پدری که فرزندش کشاورز است و خودش کارفرما نمی تواند بیمه شود. این مساله به مجلس ابلاغ شد که مانند ساله ای گذشته پدر هم بتواند بیمه شود. سال گذشته ۱۵ درصد حق بیمه توسط دولت و ۸۵ درصد آنرا کشاورز می پرداخت.

اخوان تصریح کرد: حذف سن کشاورز برای کار و بیمه یکی دیگر از مسائلی است که در مجلس مطرح شد و افزایش بودجه مترو نیز در مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تقویت زیر ساخت های مناطق صنعتی، صنایع دستی و اقلامی که به آن مربوط می شود، افزایش سرمایه صندوق مهر رضا، افزایش بودجه نقش جهان،مساجد و تکایا و افزایش بودجه دستگاههای دولتی برای توسعه فرهنگ قرآنی از دیگر مطالبات نمایندگان به مجلس شورای اسلامی است.

منبع: صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.