سرویس: اخبار شهرستان 13:52 - جمعه 28 اسفند 1394

در جلسه هماهنگی ستاد نوروزی بخش بن رود مطرح شد؛

پتانسیل مهم گردشگری ورزنه نیازمند مدیریت ارزنده / خاطره خوشی را برای مسافران رقم زنیم

پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی بخش بن رود با حضور مسئولان شهر ورزنه و بخش بن رود به جهت هماهنگی تمهیدات لازم در خصوص ایام تعطیلات نوروزی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، صادقي بخشدار بخش بن رود در این جلسه در خصوص آمادگی کامل ستاد جهت پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: با توجه به وجودآثار و ابنیه تاریخی و همچنین ورود مسافران زیادی که ورزنه را برای اقامت گردشگری خود انتخاب می کنند باید مدیریت خوب و ارزنده ای در خصوص استفاده درست از پتانسیل این منطقه به عمل آید.

فروزان جانشین ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در بخش در خصوص مدیریت تپه های ماسه ای خارج از سایت واحه توسط شهرداری افزود: برنامه های خوبی امسال در دست اجراء می باشد و تپه های ماسه ای و هم در شهر ورزنه از گردشگران استقبال و در چهار نقطه اطلاعات گردشگری دایر می باشد.

محمدحیدری رئیس اداره آموزش و پرورش بخش بن رود نیز از اختصاص 30 کلاس درس به محل اقامت مسافران خبر داد و اظهار کرد: 30 کلاس درس و سوئیت و تعداد 3واحد مسکونی در شهر ورزنه و بخش بن رود آماده پذیرایی از 50 هزار مسافر نوروزی، فرهنگی می باشد تا بتوان خاطره ای خوش را برای مسافران رقم زد.

گفتنی است، نوروز سال گذشته ورزنه با تعداد بسیاری گردشگر روبه رو شد و در کنار برخی کاستی ها، می توان گفت، مدیریت خوبی بر گردشگری این شهر وارد بود به نحوی که مسافران با ابراز خوشحالی از سفر یک روزه خود به این شهر، از پتانسیل بالای گردشگری ورزنه در قالب دیدگاه های اخبار عیدانه شرق اصفهان، این نکته را مطرح کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.