سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 16:21 - سه شنبه 02 تیر 1394

بخشدار بخش مرکزی خبر داد:

راه اندازی نمایندگی حمل و نقل مستقل در دهستان های بخش مرکزی/ مسافرانی که زیر آفتاب آب می شوند

حسینی از ایجاد نمایندگی حمل و نقل به صورت مستقل در دهستان های بخش مرکزی با توجه به مشکلات جاده ای در نزدیک ترین بخش به شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: بخش مرکزی و منطقه براآن جنوبی سالهاست از نبود حمل و نقل به موقع در روزهای سرد زمستان و گرم تابستان رنج می برد. با وجود مینی بوس و همچنین تاکسی های بین شهری در شهر زیار، همچنان نارضایتی بسیاری در بین مسافران به چشم می خورد و نکته جالب توجه این است که مسئولان از نمایندگان مجلس تا مسئولان شهری در جریان این مشکل قرار گرفته اند.
متاسفانه مسئولان در پاسخ به نبود زمان به موقع وسایل حمل و نقل عمومی در مسیر آبشار به طرف زیار از تعداد مینی بوس های موجود در خط سخن به میان آورده و کمبود مسافر در ساعاتی از روز و خالی بودن مینی بوس ها را از عوامل وقفه طولانی مدت در حرکت وسایل حمل و نقل عنوان می کنند.
متاسفانه با وجود نزدیکی شهر زیار و روستاهای اطراف به شهر اصفهان، محدودیت حمل و نقل و دیر رسیدن مردم به واسطه حرکت کند مینی بوس و همچنین نبود ایستگاه مخصوص در کنار جاده همچنان مشکلی در جریان حمل و نقل این مسیر به ظاهر کوتاه ولی سخت و طولانی است.

IMG_0560

چرا هنوز اقدامی صورت نگرفته است؟

بخشدار بخش مرکزی پس از شنیدن برخی مشکلات پیش روی حمل و نقل جاده ای در این بخش گفت: با شکل گرفتن نمایندگی حمل و نقل در دهستان های بخش مرکزی، این مساله سازو کار قانونی به خود می گیرد و دغدغه روستاییان در ایاب و ذهاب حل خواهد شد.
وی از راه اندازی نمایندگی حمل و نقل به صورت مستقل در دهستان های بخش مرکزی خبر داد و اظهار کرد: نمایندگی حمل و نقل در دهستان قهاب به مرکزیت جیلان آباد به مسئولیت دهیار تشکیل و کد مربوطه را از سازمان حمل و نقل پایانه ها دریافت کرد.
حسینی با اشاره به راه اندازی نمایندگی حمل و نقل در دهستان دشتی در آینده ای نزدیک افزود: امیدواریم بتوان در قالب روستایی حمل و نقل را پوشش دهیم تا بتوان خواسته مردم را جامه عمل پوشانید و مردم دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.
وی در پاسخ به این سوال که چه اقدامی در خصوص مشکلات حمل و نقل شهر زیار انجام شده است، گفت: شهر زیار زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری هاست و در این خصوص باید سازمان مربوطه اقدام کند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “راه اندازی نمایندگی حمل و نقل مستقل در دهستان های بخش مرکزی/ مسافرانی که زیر آفتاب آب می شوند”

  1. دانش پسند گفت:

    آقای بخشدار :
    چندین بار این بحث را مطرح کردید و تنها تدبیری که کار بردید فرستادن یک دستگاه واحد قراضه بود فقط کافی است یک روز ساعت یک بعد ظهر دختری بخواهد سر خط باشد به اصفهان برود آن و قت بیایید چاره اندیشی کنید در ضمن یه فکری به حال آن دسته اتباع خارجه کنید که صبح با ساعت 7 یا عصر گرما با بوهای تند و بد به مینی بوس می آیند یک مینی بوس جداگانه برای آنها در نظر بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.