سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:48 - جمعه 07 فروردین 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

احیاء دائمی زاینده رود و تالاب گاوخونی بالاترین همدلی و هم زبانی دولت با ملت است

امام جمعه شهر ورزنه گفت: احیاء دائمی زاینده رود و تالاب گاوخونی بالاترین همدلی و هم زبانی دولت با ملت است که تحقق این این هدف خواسته زبانی و قلبی مردم اصفهان است.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه به روز 12فروردین اشاره و اظهار کرد:حفظ نعمت انقلاب در گوش فرا دادن و عمل نمودن به فرامین رهبری است و حفظ جمهوری اسلامی به حمایت مردم و وجود ولی‌فقیه بستگی دارد.

وی در ادامه به روز طبیعت اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان باید به طبیعت احترام گذاشته و بدانند که محیط زیست یک امانت است و حق تخریب آن برای کسی وجود ندارد.

امام جمعه شهر ورزنه با نگاهی به عملکرد مسئولان در سال گذشته گفت: سال گذشته برای مردم این منطقه باهمت مسئولین و صبر مردم سالی رو به جلو و امیدوارکننده بود که کارهای مهم عمرانی و فرهنگی زیادی در آن انجام گرفت و در آینده‌ای نزدیک ساخت بیمارستان ورزنه و راه‌اندازی دادگاه هستیم.

وی به جریان افتادن پرونده شهرستان شدن این منطقه را برای مردم منطقه دارای اهمیت بسیار دانست و خواستار پیگیری جدی این مهم توسط مسئولان ذیربط شد.

امام جمعه شهر ورزنه درباره حمله جنگنده‌های سعودی به یمن نیز اظهار کرد: عربستان در باتلاق خودساخته گرفتار شده و تاوان این نوکری را به سختی می‌پردازد.

صادق‌زاده در پایان به شعار و نام امسال اشاره کرد و گفت: احیای دائمی زاینده رود و تالاب گاوخونی بالاترین همدلی و همزبانی دولت با ملت در این استان است که تحقق این هدف خواسته زبانی و قلبی مردم اصفهان است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.