سرویس: دسته‌بندی نشده 15:00 - شنبه 04 بهمن 1393

رئیس پلیس آگاهی اصفهان:

باند سارقان اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: ۳ نفر که در قالب یک باند در اصفهان اقدام به سرقت داخل خودرو می‌کردند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۱۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ  ستار خسروی با اشاره به دستگیری باند سارقان داخل خودروی اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات ویژه پلیسی و تعقیب و مراقبت نامحسوس افراد سابقه‌دار سرانجام 2 سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های اخیر شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان بیان کرد: متهمان که از سارقان حرفه ای داخل خودرو هستند و سابقه چندین فقره سرقت را نیز به یدک می‌کشند، در تحقیقات کارآگاهان به 122 فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف و همدست دیگر خود را نیز به پلیس معرفی کردند .

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهمان تعداد زیادی اشیا و وسایل سرقتی شامل پخش، باند و کنسول خودرو و تلفن همراه کشف و با اعترافات متهمان عضو دیگر این باند نیز در عملیاتی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند خاطر نشان کرد: از آنجا که سهل انگاری مالباختگان همیشه به عنوان نقطه قوت برای موفقیت سارقان در انجام عمل مجرمانه خود بوده، به شهروندان توصیه می‌کنیم توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ وجه هنگام پارک خودرو و ترک آن وسایل شخصی کیف و اسناد و مدارک و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ویژه روی صندلی و در معرض دید قرار ندهند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.