سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - چهارشنبه 12 آذر 1393

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان:

اصفهان از شهرهای توریستی مهم جهان به شمار می‌آید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان گفت: اصفهان می‌تواند یکی از مقصد‌های گردشگری باشد، اصفهان از شهرهای توریستی مهم جهان به شمار می‌آید.

به گزارش اصفهان شرق؛خسرو کساییان با اشاره به توانمندی‌های استان اصفهان اظهار کرد: این استان با دارا بودن هشت هزار واحد صنعتی همواره جایگاه ویژه‌ای در صنعت کشور دارد.

وی به ظرفیت‌های گردشگری استان نیز اشاره و عنوان کرد: اصفهان می‌تواند یکی از مقصد‌های گردشگری باشد، اصفهان از شهرهای توریستی مهم جهان به شمار می‌آید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان با اشاره به وضعیت بنگاه‌های اقتصادی استان یادآور شد: بنگاه‌های اقتصادی برای این‌که چندین نسل بتوانند در عرصه تجارت فعالیت کنند باید جانشین پروری را به عنوان یک اصل مهم و ضروری مورد توجه قرار دهند.

کساییان گفت: متاسفانه صنعتگران و تولیدکنندگان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، از جمله این مشکلات می‌توان به مباحث مالیاتی، موضوعات بانکی و… اشاره کرد.

وی افزود: دولت به بخش خصوصی بدهکاری بسیاری دارد و این در حالی است که بسیاری از فعالان اقتصادی در حال ورشکست شدن هستند و لازم است دولت اهتمام ویژه‌ای در ارتباط با همکاری با صنایع و فعالان اقتصادی داشته باشد تا این‌گونه مشکلات پایان یابد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.