سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - دوشنبه 28 مهر 1393

30 مهر و یک آبان‌ماه

همایش بین‌المللی کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: همایش بین‌المللی کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی روزهای 30 مهر و یکم آبان‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛احمدعلی فروغی در نشست خبری همایش بین‌المللی کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی اظهار کرد: همایش بین المللی کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی روزهای 30 مهر و یکم آبان‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین همایش‌هایی لازم است تا بتوان از نظرات صاحب‌نظران بهره‌ برد، این همایش بین‌المللی نیز به همین دلیل برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان یادآور شد: از کشورهای هلند، ژاپن، عمان، استرالیا، آمریکا، مالزی و آفریقای جنوبی در این نشست بین‌المللی حضور دارند.

وی افزود: زمانی آموزش عالی بازدهی کافی و مناسب دارد که محتوا درست باشد، بسیاری از اطلاعاتی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود منسوخ شده و نیاز به بازسازی آنها است.

فروغی با بیان اینکه نیاز است فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با علوم روز به خوبی آشنا باشند یادآور شد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان یکی از شعب انجمن مطالعات برنامه‌ریزی درسی کشوری است که این موضوع اعتبار خوبی به این دانشگاه بخشیده است.

وی بیان کرد: وزارت علوم و وزارت بهداشت نیز همکاری خوبی با این دانشگاه جهت برگزاری این همایش داشته‌اند، حدود 638 مقاله برای حضور در این همایش ارسال شده است که از این میان تعدادی در این همایش ارائه می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون همایش‌ها و نشست‌های مختلف بین‌المللی در این دانشگاه برگزار شده و از این لحاظ نسبت به بسیاری از دانشگاه‌های دیگر پیش‌رو هستیم.

وی تأکید کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده میزبان همایشی بین‌المللی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خواهیم بود که از حدود 190 دانشگاه دنیا برای حضور در این همایش در اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

فروغی در ارتباط با همایش بین‌المللی کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی تصریح کرد: برای اولین بار است که همایشی در ارتباط با برنامه درسی آموزش عالی به این صورت در دانشگاه برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.