سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 01:15 - پنجشنبه 02 مرداد 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس، روز غلبه مستضعفین بر مستکبران است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مردم با شکوه تر از سالهای گذشته حضور می یابند و نابودی اسرائیل را از خدا طلب کرده و با مشت های آهنین بر سرشان می زنند.

دکتر نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اوضاع وخیم مردم مسلمان غزه و فلسطین اظهار داشت: قدس و بیت المقدس اولین قبله مسلمین است و حضور در این روز حمایت از مسلمانان بی دفاع غزه و فلسطین که در گرمای این روزها و زبان روزه به خاک و خون کشیده می شوند، می باشد. روز قدس، روز غلبه مستضعفین بر مستکبران است، آنهایی که ضعیف هستند و دست به دست هم بر سر مستکبران می زنند.

وی روز جهانی قدس را یادگار امام خمینی(ره) عنوان کرد و با اظهار امیدواری از حضور باشکوه و منسجم مردم در راهپیمای جمعه آخر ماه رمضان افزود: امام خمینی(ره)، این یادگاری را برای همه ما مسلمانان باقی گذاشتند که آخرین جمعه ماه رمضان را بلند شده و دست به دست هم با شکوه تر و منسجم تر از سالهای گذشته فریاد لعن خود را بر سر آمریکا و اسرائیل زنیم و رژیم غاصب را به نابودی و انحطاط بکشانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس به تاثیر حضور مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه در به لرزش درآمدن تن استکبار اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی تن استکبار به لرزه در می آید و احساس نا امنی در اینکه دنیا به سرش می ریزند دارد، این تاثیر حضور و ابتدای کار ما خواهد بود. قطعا مردم با شکوه تر از سالهای گذشته حضور می یابند و نابودی اسرائیل را از خدا طلب کرده و با مشت های آهنین بر سرشان می زنند.

اخوان در پاسخ به سوال خبرنگار اصفهان شرق مبنی بر پیغام شما به زنان غزه، تصریح نمود: زنان فلسطینی در میدان آتش هستند و من در بیرون از این فضا و قاعدتا انان با عملشان به ما درس میدهند و ما با زبان خود چه چیزی می توانیم به آنها بگوییم.

وی با اشاره به شروع ثبت نام اعزام به غزه در مجلس با مسئولیت دکتر کامران گفت: در مجلس با مسئولیت دکتر حسن کامران ثبت نام از افراد برای رفتن به غزه شروع شد و عده ای اعلام آمادگی کردند و همچنین برای کمک به مسلمانان غزه نمایندگان بر حسب میل شخصی یک روز تا تمام حقوق خود را برای مردم غزه اختصاص دادند.

دکتر اخوان در پایان حضور مردم در راهپیمایی 3 مرداد 93 به مناسبت روز قدس را پرجوش خواند و اعلام داشت: مردم جلوتر از ما وارد می شوند و با توجه به درک بالایی که دارند ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز جهت حمایت از مسلمانان مظلوم غزه را بیشتر حس می کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.