سرویس: غیر تولیدی 18:40 - شنبه 31 شهریور 1397

پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی در اهواز

دستگاه‌های مسؤول دنباله جنایتکاران را تعقیب و به پنجه قضایی بسپارند

در پی حادثه تروریستی امروز صبح در اهواز حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تلخ و تأسفبار تأکید کردند: دستگاه‌های مسئول دنباله جنایتکاران را تعقیب و به پنجه قضایی بسپارند.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی حادثه تروریستی امروز صبح در اهواز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تلخ و تأسفبار تأکید کردند: دستگاه‌های مسئول دنباله جنایتکاران را تعقیب و به پنجه قضایی بسپارند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حادثه‌ی تلخ و تأسفبار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در اهواز به دست تروریستهای مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. این مزدوران قسی‌القلب که به روی زن و کودک و مردم بیگناه آتش میگشایند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر میزنند. دلهای پرکینه‌ی آنان نمیتواند تجلّی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند. جنایت اینها ادامه‌ی توطئه‌ی دولتهای دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند. به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.

اینجانب تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های این شهیدان عزیز عرض میکنم و صبر و سکینه‌ی الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان مسألت مینمایم. دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های این جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ی مقتدر قضائی کشور بسپارند.

سیّدعلی خامنه‌ای

۳۱ شهریور ۹۷

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.