سرویس: اخبار شهرستان 16:34 - پنجشنبه 26 بهمن 1396

بعد از سال های انتظار محقق شد؛

آغوش باز شهر حسن آباد جرقویه برای ورود دو شهید گمنام

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) پیکر دو شهید گمنام در شهر حسن آباد تشییع و در پارک شهدای گمنام به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، ظهر امروز جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر حسن آباد جرقویه علیا با حضور مسئولان برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا ضمن اشاره به ورود شهدای گمنام به شهر حسن آباد گفت: وظیفه همه ما است که وارث خون این شهیدان باشیم و باید در این راستا به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم.

حسین بهزادفر افزود: ورود شهدای گمنام به شهر حسن آباد فضای این شهر را به عطر معنویت و ایثار مزین می کند و مردم منتظر شهر حسن آباد با تمام وجود در انتظار ورود این دو شهید هستند.

وی با اشاره به جزئیات حضور دو شهید گمنام به شهر خاطر نشان کرد: در روز یکشنبه پیکر مطهر شهدای گمنام ( یکی از شهیدان 20 ساله که عملیات خیبر و دیگری 19 ساله در عملیات رمضان به شهادت رسیدند) مورد استقبال مردم شهر حسن آباد قرار می گیرند و بعد از آن به منطقه رامشه منتقل می شود تا در روستاهای دهستان رامشه مورد استقبال مردم قرار گیر.

بخشدار جرقویه اظهار کرد: این مراسم در دورترین روستای بخش جرقویه برگزار می شود تا مردم روستاهای حارث آباد، اسفنداران، مبارکه، احمد آباد و رامشه بتوانند همراه کاروان استقبال شهدا قرار گیرند.

وی گفت: در روز دوشنبه پیکر مطهر شهدا به روستاهای مالواجرد، الله آباد، خارا، کمال آباد و دستجرد منتقل خواهند شد و بعد در مسجد حسینیه شهر حسن آباد درشامگاه دوشنبه مراسم وداع و عزاداری انجام خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، مراسم تشییع در روز سه شنبه از میدان نماز شهر حسن آباد به طرف گلزار شهدای شهر انجام و پس از اقامه نماز، به پارک شهدای گمنام واقع در شهرک فجر منتقل می شود.

انتهای پیام/ احمد صادقی

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.