سرویس: اخبار شهرستان 17:08 - جمعه 13 اسفند 1395

در خطبه های نماز جمعه کفران مطرح شد:

راهیان نور باعث زنده نگه داشتن یاد شهدا می شود/بعضی از مدیران با هزینه های هنگف کمترین کارایی ندارند

حجت الاسلام رسائی اظهار کرد: متأسفانه امروزه می بینیم بعضی از مدیران با هزینه های هنگفت نیز نمی توانند کوچک ترین کارایی را از خود نشان دهند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کفران در خطبه های امروز با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، گفت: یاد شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به خصوص شهیدان علی رجایی و علی سلطانی را گرامی می داریم.

حجت الاسلام شریفی در ادامه به مناسبت‌های پیش رو همچون روز درختکاری، تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و به ویژه روز حرکت راهیان نور اشاره و اظهار کرد: با این حرکت می توانیم یاد و خاطره‌ شهدا را زنده نگه داریم.

وی به مسائل مربوط به کفران اشاره و تصریح کرد: با تلاش فراوان دهیاری و شورای اسلامی کفران توانسته شد تا حد امکان کانال‌های کشاورزی احداث شود اما در بعضی موارد نواقصی وجود دارد، برای همین از کشاورزان تقاضامندیم کاری نکنند که باعث تخریب کانال‌های کشاورزی شود.

حجت الاسلام حمید رسائی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کفران در ابتدا با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد سهل انگاری‌های زیادی در عملکرد بعضی مدیران هستیم، اما با همین وجود انقلاب بعد از چهار دهه همچنان محکم روی پاهای خود ایستاده است.

وی افزود: این نوع سهل انگاری‌ها مختص به این انقلاب و این دوره نیست، بلکه در ابتدای اسلام و حکومت امیرالمومنین (ع) نیز وجود داشت، برای همین امیرالمومنین (ع) فرمودند :بهترین مدیران کسانی هستند که با کمترین هزینه، بیشترین کارایی را داشته باشند.

حجت الاسلام رسائی اظهار کرد: متأسفانه امروزه می بینیم بعضی از مدیران با هزینه های هنگفت نیز نمی توانند کوچک ترین کارایی را از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.