سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 16:04 - یکشنبه 26 بهمن 1393

نماینده اصفهان:

سفر دولت به اصفهان غیرپروژه ای اما سازنده بود/ ضرورت زمینه سازی برای سرمایه گذاری بیشتر مردم

این موارد با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های استان اصفهان بهتر است به سمت سرمایه گذاری و جذب سرمایه های مردمی برود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مثبت بودن سفرهای استانی گفت: سفر رییس جمهور و اعضای دولت پروژه محور نبود ولی موثر و لازم بود.
حمید رضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: این سفرها باعث آشناشدن مسوولان با مشکلات و مسائل هر منطقه و استان می شود.
وی در خصوص چرایی پروژه محور نبودن سیزدهمین سفر استانی دولت یازدهم به اصفهان تصریح کرد: امروز نه دولت از نظر اعتباری دستش باز است که قول طرح جدیدی بدهد و نه اینکه انبوه پروژه های نیمه تمام از نظر اولویت اجازه این کار را می دهد.
به گفته این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از این حیث که سفر دولت فی نفسه برای مرور مسائل و مشکلات موثر است و می توانست بهتر از این باشد قابل بررسی است.
فولادگر با بیان اینکه برخی معتقدند با وجود پرداختی زیاد اصفهان به خزانه سهم اصفهان از بودجه اندک است اظهار کرد: این موضوع درست است اما خیلی هم که تلاش کنیم این پرداختی تنها مشکل یک بخش ناچیز را حل خواهد کرد.
نماینده اصفهان در مجلس نهم ادامه داد: این موارد با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های استان اصفهان بهتر است به سمت سرمایه گذاری و جذب سرمایه های مردمی برود.
وی تاکید کرد: باید کاری کرد تا سرمایه سرگردان مردمی به سمت بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و … کشیده شود.
فولادگر خاطر نشان کرد: در زمان حاضر که بودجه دولت محدود است باید سرمایه مردم را هدفمند و موثر هدایت کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.