سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - چهارشنبه 26 آذر 1393

مدیر‌کل ارشاد ‌اصفهان:

مرکز رشد فرهنگ، هنر و رسانه اصفهان افتتاح می‌شود

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اصفهان گفت: با افتتاح مرکز رشد فرهنگ، هنر و رسانه در استان اصفهان خیزش مناسبی در زمینه پژوهش در حوزه‌های فرهنگی و هنری استان اصفهان شکل می‌‎گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی در بازدید از جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور از کم‌کاری در حوزه‌های پژوهش و فناوری فرهنگی و هنری انتقاد کرد و اظهار داشت: پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری در حوزه‌های فنی، مهندسی، پزشکی، بیوشیمی و تکنولوژی و کشاورزی رشد خوبی داشته و دستاوردهای زیادی نصیب کشور و جامعه علمی کرده‌اند، ولی در زمینه توسعه و رشد هنر و رشته‌های وابسته کار جدی و در خور تقدیری صورت نگرفته است.

وی افزود: قالب‌های هنری ازجمله سینما، تئاتر، انیمیشن، هنرهای تجسمی و ادبیات از جمله محورهایی بوده که در صورت توجه علمی به آن می‌توان مسیر رشد و توسعه کشور را به‌خوبی رقم زد و سبب صدور تفکر انقلاب و تمدن اسلامی به جهان شد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: متاسفانه در حال حاضر فعالیت‌های پژوهش و فناوری ناچیز در این زمینه‌ها صورت گرفته و جای خالی آن محسوس است.

وی بیان کرد: امیدوار هستیم با افتتاح مرکز رشد فرهنگ، هنر و رسانه در استان اصفهان خیزش مناسبی در این زمینه شکل گیرد و در سال‌های آینده در نمایشگاه پژوهش و فناوری این مرکز رشد هم، حضور جدی و پررنگ داشته باشیم.

در حاشیه این بازدید توافقات همکاری در تامین و توسعه شبکه فناوری فرهنگ و هنر استان با برخی مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.