سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 16:49 - یکشنبه 14 اردیبهشت 1399

هلدینگ رزسا، نمونه ای بارز از جهش تولید

هلدینگ رزسا با هدف ایجاد بستری جهت زندگی بهتر برای خانواده های ایرانی در حوزه های مختلف از جمله تغذیه سالم، رشد اقتصادی و درآمدزایی، تفریحی جذاب و سالم به صورت خودجوش شروع به فعالیت کرد

به گزارش اصفهان شرق، رپورتاژ آگهی/

هلدینگ رزسا در سال جهش تولید در راستای رونق تولید و اشتغالزایی روستایی و شهری فعالیت های خود را در حوزه های مختلفی تقویت کرده است. مجموعه رزسا در راستای کمک به جوانان، طرح حمایت از ایده و کسب و کارهای کوچک و نوپا را در مجموعه خود  شروع کرده است، این حمایت از طرف رزسا می تواند حمایت مالی، نیروی انسانی، مشاوره و هرگونه حمایتی که تیم ها و کسب و کارهای نوپا به آن نیاز دارند باشد.

هدف گذاری هلدینگ رزسا

هلدینگ رزسا با هدف ایجاد بستری جهت زندگی بهتر برای خانواده های ایرانی در حوزه های مختلف از جمله تغذیه سالم، رشد اقتصادی و درآمدزایی، تفریحی جذاب و سالم به صورت خودجوش شروع به فعالیت کرد.

معرفی زیرمجموعه ها و شرکت های هلدینگ رزسا:

در ادامه با برخی از فعالیت ها آشنا می شوید.

1- فروشگاه اینترنتی رزسا اولین پروژه مجموعه رزسا

با توجه به اهداف ذکر شده و نظر به اهمیت تغذیه مورد استفاده جامعه، هلدینگ رزسا تصمیم را بر این نهاد تا پروژه های خود را با فروشگاه اینترنتی رزسا که محصولات ارگانیک و محصولات محلی در آن به فروش می رسد شروع کند.

ویژگی های فروشگاه اینترنتی رزسا

فروش آنلاین محصولات طبیعی و سالم

همراه با ارسال رایگان

امکان تست رایگان محصولات قبل از خرید جهت اطمینان خرید شما

هلدینگ رزسا تیم های تولیدکننده محصولات طبیعی در مناطق مختلف (فریدن، کوهرنگ، ورزنه، سمیرم…) را کاملا بومی و محلی انتخاب می کند تا علاوه بر تولید محصول با کیفیت و سالم بتواند در مناطق روستایی و محروم اشتغالزایی مفیدی برای مردم هر منطقه داشته باشد.

2- صندوق سرمایه گذاری مجموعه رزسا

یکی از ارکان اصلی و شاکله یک خانواده و جامعه قدرت اقتصادی آن جامعه است. مجموعه رزسا برای بالا بردن توان اقتصادی خانواده های ایرانی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه گذاری رزسا نموده است.

در زیر به معرفی چند نمونه از خدمات صندوق سرمایه گذاری رزسا برای آسایش و رفاه اقتصادی مردم می پردازیم.

بازدهی بیشتر صندوق نسبت به سپرده گذاری های بانکی

حفظ اصل سرمایه شما

تبدیل آنی سرمایه شما به پول نقد (هر زمان که بخواهید)

شما دیگر برای سرمایه گذاری نیاز به وقت گذاشتن، حرفه ای بودن، تجربه کسب کردن و ضرر کردن ندارید، تیم معامله گر رزسا با سابقه طولانی در بازارهای مالی و با پشتوانه آموزش های علمی اقدام به سرمایه گذاری در بازارهای مختلف می کند.

3- شرکت طراحی سایت و خدماتIT مجموعه رزسا

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی در دنیا هر کسب و کاری اعم از (خدماتی، فروشگاهی و…) نیاز به وب سایت و بستری جدا در زمینه اینترنت و شبکه های اجتماعی دارد.

تیم متخصص IT رزسا علاوه بر تخصص در زمینه های طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا قادر به طراحی وب سایت و پنل مدیریتی شخصی به زبان php و java نیز می باشد که قطعا این امر باعث تاثیر بهینه ای در سرعت، امنیت و اعتبار سایت خواهد داشت.

تیم IT مجموعه ی رزسا در زمینه طراحی وب سایت‌های پویا و ایستا و سئوی سایت خدمات آموزش، پشتیبانی و تولید محتوا با هدف ارتقاء سطح بهره مندی اجتماع از تولید و حمایت ایده های استارتاپی کوچک و کلان حوزه فن آوری روز IT اقدام به ارائه‌ی خدمات IT نموده است.

فعالیت های متنوع مجموعه رزسا از فروشگاه آنلاین محصولات طبیعی و سالم تا ایجاد صندوق سرمایه گذاری و خدمات IT همه و همه برای ایجاد بستری برای زندگی سالم تر و شادتر برای مردم عزیز می باشد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.