سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 17:00 - چهارشنبه 04 شهریور 1394

با حضور اعضاء؛

جلسه هئيت اجرايي خانه كشاورز استان اصفهان تشكيل شد

جلسه هئيت اجرايي خانه كشاورز با حضور نمايندگان و اعضاي هيئت اجرايي خانه كشاورز استان اصفهان تشكيل شد.

به گزارش اصفهان شرق دریافتی از خبرنگار خانه كشاورز استان اصفهان، در اين جلسه نمايندگان به بيان ديدگاها و نكته نظرات خود پرداختند.

صادقي دبير اجرايي خانه كشاورز استا ن اصفهان در این جلسه با اشاره به اینکه توانستیم خدمات بسیاری را به کشاورزان ارائه دهیم، گفت: امروز ميتوانيم با افتخار به کشاورزان بگوییم که با کم ترین حمایت از نهادهای دولتی اصفهان توانستیم خدمات خوبی را به آنها ارائه کنیم.

وی ادامه داد: کشاورزان از طریق نمایندگان خود در هر شهرستان می توانند خواسته های به حق و قانونی خود را از مقامات کشوری مطالبه کنند و همچنین می توان گفت مسئولان کشوری تا کنون همکاری لازم را با خانه کشاورز استان داشته اند.

ولي نماينده خانه كشاورزاستان اصفهان در شوراي مركزي خانه كشاورز كشور اظهار کرد: امروز به لطف تلاش هاي دكتر كلانتري خانه كشاورز تنها سمني است كه در كنگره هئيت دولت حضور دارد و ما اين حضور را به فال نيك ميگيريم ولي جاي گلايه دارد كه متاسفانه مسئولان استان اصفهان هيچ گونه همكاري را با اين نهاد در استان اصفهان نداشته اند و  این مکان ضمانت اجرايي ندارد.

دكتر محمدي عضو هئيت اجرايي خانه كشاورز استان و فرماندار سابق نيز عنوان کرد: خانه كشاورز استان بايد با الگو برداري از دانش هاي كشورهاي پيشرفته گام هاي نويني در اين راه بردارد تا بتواند كشاورزان را راهنمایی شایسته کند.

CIMG2849

وی تصریح کرد: با به روز كردن خواسته ها و مطالبات كشاورزان ميتوانيم بهتردر برنامه هاي بلند مدت خود تصميم گيري کنیم.

فخاريان دبير اجرايي خانه كشاورزشهرستان كاشان و عضو هئيت اجرايي خانه كشاورز استان اصفهان نيز از عدم عملياتي شدن طرح ها و پيشنهادات انتقاد کرد و گفت: مسئولان استاني هيچ گونه همكاري با اين نهاد انجام نميدهند و حتي در جلساتي كه با تشكل ها و انجمن ها انجام می شود از اين نهاد در جهت همفكري و مشورت خصوصا در عرصه كشاورزي دعوت به عمل نمي ايد.

در پايان موارد پيشنهادي براي بهبود عملكرد كشاورزي و همچنين مشكلات پيش روي كشاورزان صورت جلسه گرديد تا براي پيگيري ها بيشتر به مقامات كشوري ارسال شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.