سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:18 - جمعه 22 اسفند 1393

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

بانک‌ها مکلف شدند دفترچه قرارداد واحد تولیدی را به‌ عنوان وثیقه بپذیرند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: بانک‌ها مکلف شدند دفترچه قرارداد واحد تولیدی را به‌ عنوان وثیقه بپذیرند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد جعفری در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی علویجه اظهار کرد: برخی از بانک‌ها دفترچه قرارداد را به‌ عنوان وثیقه قبول نداشتند که بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران و با برگزاری جلسات و رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولین اجرایی استان، بانک‌ها موظف به پذیرفتن دفترچه قرارداد به‌عنوان وثیقه در رهن شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: تمام بانک‌ها باید قراردادهای مربوط به تخصیص زمین توسط شرکت شهرک‌های صنعتی را هم‌ردیف اسناد رسمی بپذیرند.

جعفری بیان کرد: در صورتی‌ که صنعتگران و تولیدکنندگان با استفاده از این قراردادها نسبت به اخذ تسهیلات بانکی اقدام کنند، اما نتوانند به تعهداتشان در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی عمل کنند، شرکت شهرک‌های صنعتی، بانک پرداخت‌کننده تسهیلات را به‌عنوان جانشین طرف قرارداد محسوب می‌کند و کلیه حقوق و تعهدات ناشی از قرارداد تخصیص زمین را به بانک منتقل می‌کند.

وی تصریح کرد: مراحل صدور دفترچه قرارداد در شرکت شهرک‌های صنعتی بر اساس قانون و حساسیت بالا، با در نظر گرفتن تمامی الزامات و موارد قانونی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در پایان متذکر شد: امید است با تعامل صورت گرفته از سوی بانک‌های استان در پذیرفته شدن دفترچه قرارداد، زمینه جذب تسهیلات فراهم شود تا موانع و مشکلات نقدینگی که از مهم‌ترین دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان است برطرف شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.