سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - دوشنبه 24 آذر 1393

بهمن ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقه نهج‌البلاغه در میان دانش‌آموزان اصفهانی

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مرحله منطقه‌ای مسابقه نهج‌البلاغه در بهمن ماه سال جاری در میان دانش‌آموزان استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی نم‌نبات با اشاره به یکی از برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش اظهار کرد: برگزاری مسابقات نهج‌البلاغه در میان دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای معرفت‌افزایی دانش‌آموزان است.

وی به زمان برگزاری مرحله آموزشگاهی این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: مرحله آموزشگاهی مسابقه نهج‌البلاغه در روز 19 آذر ماه جاری به صورت سراسری در کل استان برگزار شده است.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه این مسابقات در میان دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح استان برگزار شده است، تصریح کرد: 250 هزار نفر دانش‌آموز در سطح استان در مرحله آموزشگاهی مسابقه نهج‌البلاغه به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه در هر مدرسه یک نفر در هر پایه تحصیلی در این مسابقات برگزیده می‌شوند و به مرحله منطقه‌ای این مسابقات راه پیدا می‌کنند، اضافه کرد: مرحله منطقه‌ای مسابقه نهج‌البلاغه در بهمن ماه سال جاری در میان دانش‌آموزان استان اصفهان برگزار می‌شود.

نم‌نبات با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات نیز در اسفند ماه سال جاری در میان دانش‌آموزان در سطح استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: آشنایی با نهج‌البلاغه، انس و الفت دانش‌آموزان با نهج‌البلاغه و سبک زندگی اسلامی به عنوان اهداف اصلی برگزاری این مسابقات در میان دانش‌آموزان است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.