سرویس: تولیدی » خبر پوششی 07:42 - شنبه 01 آذر 1393

فرمانده حوزه بسیج کوهپایه در نماز جمعه:

اثر مثبت دجالواره تحویل ماهواره به حوزه ی بسیج بود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام از اثر گذاری برخی جلسات روشنگری اعم از دجالواره در برخی مردم بخش کوهپایه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از کوهپایه: سروان رجبی  در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر کوهپایه در بین دو خطبه ایراد سخنرانی نمود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام “حوزه1 کوهپایه ” ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: تمام بسیجیان از حضرت علی(ع) پیروی می کنند و نیروهای بسیجی در همه عرصه ها با تمام جان فشانی ها آماده لبیک به پیام حضرت ایت الله امام خامنه ای مدظله العالی هستند.
وی با اشاره به فرمایشات گهربار رهبر فرزانه بیان کرد: جنگ سخت دشمن حدود 30 سال است که به اتمام رسید ولی جنگ نرم هنوز ادامه دارد و سنگر ها را باید حفظ کرد.
رجبی در مورد تهاجم فرهنگی، ورود ماهواره و هشدار حضرت ایت الله خامنه ای درباره شبیه خون، تهاجم فرهنگی و تغیر سبک زندگی سخنانی را ایراد و گفت: حوزه بسیج کوهپایه و حوزه تودشک با همکاری هم کارگروه و کلاس هایی در مورد معایب مخرب ماهواره و بحث دجالواره برگزار نمود که آثار مثبت این کلاس ها تحویل ماهواره به حوزه یک بوده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.