سرویس: جهادومقاومت 08:00 - چهارشنبه 12 آبان 1395

سردار نقدی:

امروز دستان قوی‌تری داریم که در هر نقطه از دنیامی‌توانیم آمریکا را گوشمالی دهیم/توجیهی برای رابطه با شیطان بزرگ وجود ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز دستان قوی‌تری داریم که می‌توانیم در هر نقطه دنیا که بخواهیم آمریکا را گوشمالی دهیم.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا نقدی  در دشمنی تمام‌نشدنی آمریکا2 هزار و 300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: افتخار دارم که در مطلع سخن پیامی را که رهبر بزرگوار خطاب به شما فرمودند در این مراسم به شما برسانم.

وی افزود: رهبر انقلاب پیش از این مراسم به بنده فرمودند: «سلام مرا به همه مردم خمینی‌شهر علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شهدای خمینی‌شهر برسانید»؛ فضای خمینی‌شهر فضای پر از نورانیت شهدا و جای درس گرفتن است تا بتوانیم از مکتب شهدا درس بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به برکات فرهنگ شهادت گفت: از برکت شهداست که امروز نور امید در دل مستضعفان تابانیده‌اند و ملت‌ها را بیدار کردند که امروز پرچم انقلاب اسلامی در سواحل خلیج فارس نشانده‌ شده است و در سواحل دریای سرخ و باب‌المندب پرچم انقلاب اسلامی برافراشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا دست‌پاچه است، پشت سر هم سیلی می‌خورد و در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی،نظامی و امنیتی در مواجهه با انقلاب اسلامی شکست می‌خورد و جز ناامیدی چیزی نصیبش نمی‌شود.

سردار نقدی با اشاره به دو هدف جدید آمریکا اذعان داشت: بدنام کردن اسلام و ایجاد تفرقه میان مسلمانان با استفاده از گروهی به نام داعش یکی از اهداف آمریکا در راستای ایجاد تفرقه میان مسلمان است.

وی تصریح کرد: آمریکا رسانه‌ها و ماهواره‌هایی ساخته تا مسلمانان را به جان هم بیاندازد، تلویزیون‌هایی به اسم مذهب تشیع که به اهل تسنن اهانت و فحاشی کنند و تلویزیون‌هایی به اسم مذهب تسنن که به پیروان مذهب تشیع فحاشی و اهانت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان طراحی مشترک این رسانه‌ها عنوان داشت: هر دوی این تلویزیون‌ها در لندن و به فاصله چند خیابان است و هر دو از طرف سازمان جاسوسی انگلیس حقوق می‌گیرند و مأموریت آن‌ها ایجاد جنگ و خونریزی میان پیروان شیعه و پیروان سنی است.

وی اضافه کرد: هدف تکفیری‌ها از پخش فیلم‌های خشونت‌آمیز نمایش ‌چهره‌ای خشن از اسلام است تا از موج اسلام‌گرایی در جهان جلوگیری کنند و همه این اقدامات توسط آمریکا انجام می‌گیرد.

سردار نقدی در رابطه با دشمنی تمام‌نشدنی آمریکا یادآور شد: یکی از نقشه‌های آمریکا که علیه ملت ایران کشیده شده به سازش کشیدن جمهوری اسلامی است، ما چه توجیهی برای سازش با آمریکا داریم؛ مگر امروز آمریکا قوی‌تر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است، امروز آمریکا ده‌ها برابر ضعیف‌تر از آن دوره شده است.

وی خاطرنشان کرد: آن روزی که آمریکا در وضعیت مطلوب اقتصادی و نظامی قرار داشت نتوانست از پس جمهوری اسلامی برآید و ملت ایران شجاعانه در مقابل آن ایستادگی کرد و حتی لانه جاسوسی آن‌ها را نیز تسخیر کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح این موضوع ادامه داد: چطور برویم و با آمریکا سازش کنیم، امروز ایران نسبت به دوران دفاع مقدس هم قدرت و قابلیت‌های نظامی بیشتری داریم، هم قوی‌تر شده‌ایم و هم دستانمان پرتر است.

وی متذکر شد: امروز دستان قوی‌تری داریم که می‌توانیم در هر نقطه دنیا که بخواهیم آمریکا را گوشمالی دهیم، امروز باید با دستان خودمان کشورمان را بسازیم و چشم به دست بیگانه ندوزیم چراکه نتیجه همه مذاکرات جز ضرر و زیان چیز دیگری نداشته است.

سردار نقدی در پایان ابراز داشت: شهرستان خمینی‌شهر با تقدیم 2300 شهید نقش ویژه‌ای را در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و البته امروز هم اگر جبهه‌ای پیش بیاید همه جوانان ایران خط‌شکن خواهند بود همانطور که در دفاع از حرم خط‌شکن هستند.

شهرستان خمینی‌شهر با 2 هزار و 300 شهید، 3 هزار و 700 جانباز، 372 آزاده و 30 هزار رزمنده نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.