سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:58 - سه شنبه 17 دی 1392

دفتر خدمات انتظامی( پلیس+10) در بخش جرقویه افتتاح شد

بنا به تقاضای اهالی منطقه و تلاش مداوم مسئولین، اولین دفتر خدمات انتظامی در شهر نیک آباد در جهت خدمات دهی به مردم بخش جرقویه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: بخش جرقویه با توجه به وسعت بالای خود فاقد دفتر پلیس+ 10 بود و مردم این بخش در راستای نیاز به این دفاتر می بایست مسافت زیادی را تا شهرهای اطراف طی می کردند و این امر موجب تلف شدن وقت افراد و صرف هزینه های مازاد می شد.

در این راستا تقاضای اهالی منطقه، مسئولین را بر آن داشت تا توجه خود را در رفع این امر نشان دهند و امروز شاهد تحقق این خواسته هستیم.

مسئول دفتر خدمات انتظامی در این زمینه با اعلام آمادگی این دفتر در ارائه خدمات به مردم عنوان کرد: صدور گواهینامه، گذرنامه، نظام وظیفه، سوخت و خلافی خودرو از جمله خدماتی است که این مرکز به مردم ارائه می دهد.

وی با توجه به استقبال بالای مردم از این دفتر، توجه کافی به رفع مشکلات جزئی در جهت ارائه خدمات حداکثر به مردم را در اولویت دانست و افزود: برخی مشکلات در زمینه ارائه خدمات به مردم اعم از( عدم حضور چشم پزشک در جهت صدور گواهینامه و همچنین باز نبودن محضرخانه در طول هفته ) وجود دارد که با توجه کافی به آن در جهت خدمت به مردم می بایست هر چه سریع تر حل شود تا ارباب رجوع با توجه به عدم وجود مراکز ذکر شده و در زمینه تکمیل مدارک مجبور به مراجعه به شهرهای دیگر نشود.

آدرس پلیس+10

بخش جرقویه– شهر نیک آباد– بلوار امام خمینی(ره)- جنب تامین اجتماعی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.