اصفهان شرق

فتنه‌گران با سوءاستفاده از واژه «حق‌الناس» به‌دنبال آشوب در انتخابات هستند

کدخبر: 87817
1394/10/17 در ساعت 11:32

به گزارش اصفهان شرق؛ ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس معنویت عملی و بصیرتی یا همان تقوا و بصیرت بود.

وی با توجه به حضور پرشور زائران شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور در این مناطق بهترین فرصت برای انجام فعالیت‌های بصیرتی است و شما راویان با استفاده از این فرصت به بصیرت‌افزایی زائران این مناطق بپردازید.

معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بهترین فرصت برای ایجاد رابطه فکری و اندیشه‌ای بین جامعه و ولایت فقیه است، همان‌طور که جناب عمار در میدان جنگ به بصیرت‌بخشی به رزمندگان اسلام می‌پرداخت و در جنگ صفین به بینش‌افزایی رزمندگان پرداخت.

وی تصریح کرد: بسیاری از انقلاب‌های دنیا در فاصله‌گرفتن از شعارها، اهداف و رهبرانشان منحرف شدند اما هدف و راهبردهای انقلاب اسلامی همواره مشخص بوده است.

نصر گفت: با رحلت امام خمینی(ره) در سال 68 افرادی ادعا می‌کردند که برای رهبری انقلاب فرد مناسبی هستند و به سابقه انقلابی خود استناد می‌کردند، از طرفی مقام معظم رهبری حاضر نبودند رهبری انقلاب را بپذیرند اما تقدیر انقلاب این بود که رهبری فرزانه و وارسته سکان کشتی انقلاب را در دست گیرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها بیش از 400 اتاق فکر برای ایجاد فتنه در ایران از ابتدای انقلاب طراحی کردند، تصریح کرد: نفوذ، استحاله و براندازی 3 مرحله از برنامه دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی است، این پروژه از سال 68 آغاز شد و دشمنان همواره تلاش کردند با کنار گذاشتن و تحت تأثیر قرار دادن ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی طرح‌های خود را برای استحاله نظام پیگیری کنند.

معاون سیاسی سازمان بسیج اضافه کرد: نفاق، خوارج و جریان انحرافی 3 شاخصه اصلی فتنه در جهان اسلامی به شمار می‌رود، نفاقی که در زمان پیامبر و امام علی(ع) وجود داشت و کربلا را رقم زد، امروز توسط عاملی به‌نام آل‌سعود اجرا می‌شود.

وی با یادآوری اینکه “تقلب” رمز آشوب فتنه سال 88 بود، خاطرنشان کرد: “حق الناس” رمز آشوب فتنه‌گران برای انتخابات پیش رو است، دشمنان انقلاب واژه‌ای که رهبر انقلاب آن را مطرح کردند، انتخاب کرده و با مطرح کردن موضوع انتخابات شفاف اهداف خود را برای ایجاد فتنه دیگری در ایران دنبال می‌کنند.

نصر با توجه به اینکه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گذشته از علمای بزرگ دعوت می‌شد تا در این انتخابات دعوت کنند، اظهار داشت: امروز مشاهده می‌کنیم 801 نفر احساس تکلیف و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند، این در حالی است که حدود 70 درصد از این افراد مربوط به یک جریان سیاسی خاص هستند.

وی با تأکید بر وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوار هستیم که مجلسی تشکیل شود که با قانون اساسی همسو باشد و با نظارت و هدایت دولت و تصویب قوانین صحیح زمینه توسعه و پیشروی انقلاب اسلامی و برطرف شدن مشکلات کشور فراهم شود.

تسنیم