سرویس: سیاسی » انتخابات 20:14 - شنبه 28 آذر 1394

فولادگر مطرح کرد

اصول‌گرایان متحد شده‌اند / انسجام اصول‌گرایان شرط اخذ اکثریت کرسی‌های مجلس

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: انتخاباتی رقابتی‌ در پیش است و اگر اصول‌گرایان با هم متحد نشوند، مشخص است که اکثریت مجلس اصول‌گرا نخواهند بود و شرط کسب اکثریت مجلس اتحاد و انسجام است.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر، با اشاره به روند اتحاد اصول‌گرایان، اظهار کرد: طبق آخرین اخبار، اصول‌گرایان متحد شده و ائتلاف خود را تشکیل داده‌اند و تقریباً همه سلایق اصول‌گرایی که جمع شده‌اند، محوریت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز را پذیرفته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر از همه ظرفیت اصول‌گرایی استفاده می‌شود و غیر از هشت نفر اولیه که کار را شروع کردند هفت نفر دیگر نیز اضافه‌ شده‌اند و با جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز همکاری دارند و در این میان از شخصیت‌های فردی مطرح مانند آقایان لاریجانی، جلیلی، ولایتی و … دعوت به‌ عمل‌ آمده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تشکیل شورای اصول‌گرایان، تأکید کرد: شورایی که در برگیرنده همه سلایق اصول‌گرایی است با عنوان شورای اصول‌گرایان تشکیل‌ شده است و حداد عادل سخنگوی آن هستند، این نشان می‌دهد که اتحاد اصول‌گرایان شکل‌ گرفته است.

 فولادگر ادامه داد: در استان اصفهان فعالیت‌هایی در جهت اتحاد اصول‌گرایان انجام‌ گرفته است و با برگزاری جلساتی، به اتحاد اصولگرایان در استان اصفهان کمک شده و به آن امیدوار هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: این دوره از انتخابات رقابتی‌تر است و همه سلایقی که معتقد به‌نظام بوده و در چارچوب نظام حرکت می‌کنند در انتخابات شرکت خواهند کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از افرادی که ساختارشکن هستند و نظام را قبول ندارند و در مقاطعی به فتنه‌گری و یا انحراف دچار شده‌اند نباید انتظار داشته باشیم که در انتخابات شرکت کنند.

فولادگر در پایان ضمن اشاره به اینکه همه سلایق معتقد به‌نظام اعم از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب، معتدل و مستقل در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند، مطرح کرد: انتخاباتی رقابتی‌تر در پیش است و اگر اصول‌گرایان با هم اتحاد نداشته باشند و مانند انتخابات سال 92 عمل نمایند، مشخص است که اکثریت مجلس اصول‌گرا نخواهد بود و شرط کسب اکثریت مجلس اتحاد و انسجام آنان هست.

 

همچنین بخوانید:

1 نظر در مورد “اصول‌گرایان متحد شده‌اند / انسجام اصول‌گرایان شرط اخذ اکثریت کرسی‌های مجلس”

  1. اشنا گفت:

    سلام ممنون که اخبار شرق اصفهان را پوشش می دهید اما پیشنهاد می کنم از رفتن به یک سوی سیاسی بپرهیزید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.