سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:42 - دوشنبه 25 آذر 1392

مدیرحوادث وفوریتهای پزشکی اصفهان خبر داد:

بیماری های قلبی، بالاترین ماموریت های غیر تصادفی اورژانس

تكنسين هاي فوريت هاي پزشكي اورژانس۱۱۵ استان اصفهان در هفته گذشته به ۲۲۹ بیمار با ناراحتی قلبی، خدمات پیش بیمارستانی ارائه نمودند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان،  مدیرحوادث وفوریتهای پزشکی اصفهان گفت: کارشناسان اورژانس استان اصفهان طی روزهای۱۶ لغایت۲۲ آذرماه سال جاری با انجام۲۱۸۵ماموریت و حضور بر بالین۴۵۴بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در۱۴۸۲مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.
دکتر راستین با بیان انجام ماموریت های غیر تصادفی در اورژانس عنوان کرد: در این مدت  ۲۲۹بیمار با ناراحتی های قلبی ،۱۰۲نفر با بیماری های تنفسی، ۶۰بیمار با مسمومیت های دارویی و غذایی از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان اورژانس از۲۱۸۵ماموریت انجام شده خود در۶۱۰مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شده و در۴۷تصادف جاده ای و۵۶۳سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد رسانی نمودند.
۱۴۴۳شهروند اصفهانی از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره مند شدند

این درحالی است که در هفته گذشته، تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس شهرستان اصفهان با حضور بر بالین۱۴۴۳بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی۱۱۵ ارائه نمودند.

بنا براین گزارش رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت: کارشناسان فوریتهای پزشکی  شهرستان اصفهان طی روزهای ۱۶لغایت ۲۲آذرماه سال جاری با انجام۱۴۴۳ماموریت و با حضور بر بالین۳۱۳بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در ۹۴۵ مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

دکترنیکنام افزود: در این مدت۱۴۹بیمار با ناراحتی های قلبی ،۵۹نفر با بیماری های تنفسی ،۳۹ بیمار با مسمومیت های دارویی و غذایی از خدمات اورژانس۱۱۵ بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان اورژانس از۱۴۴۳ماموریت انجام شده خود در۳۶۴ مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شده و به حادثه دیدگان امدادرسانی نمودند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.