سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:13 - یکشنبه 15 شهریور 1394

تشرف دندانپزشک بهائی به مذهب تشیع+تصاویر

یکی از بهائیان تبریز در دیدار با امام جمعه تبریز، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد.

به گزارش اصفهان شرق؛ یکی از بهائیان تبریز در دیدار باآیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، پس از انجام مصاحبه های دینی و توجیه کامل مکتب تشیع اثنی عشری، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد.

امام جمعه تبریز در این دیدار ضمن تبریک به ایشان، گفت: دشمنان از همان صدر اسلام، در صدد ریشه کنی آن بوده اند و در همین راه خون های زیادی ریخته شده و افراد بسیار ارزشمند و بزرگی به شهادت رسیده اند.

وی افزود: دشمن، امروز نیز به صورت چهار شیفت و شبانه روزی در حال سمپاشی شبهات مختلف در جامعه است تا ذهن جوانان را مشغول خود کرده و آنان را از معنویات دور کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فرقه ضاله بهائیت به خاطر تجزیه مسلمانان ایجاد شده است تا اگر بتواند همه مسلمانان را پراکنده کرده و به جان هم بیاندازد اما به لطف خدا این آرزو را به گور خواهد برد.

وی افزود: حوزه های علمیه؛ علماء و روحانیون باید بیش از پیش هوشیار باشند و شبهات را به صورت شبانه روزی رصد کنند و جواب هایی مستدل و قانع کننده دهند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: اگر به دفاع از ارزش های اسلامی نپردازیم در آینده سخت پشیمان خواهیم شد و عمده این وظیفه بر عهده حوزه و روحانیت است.

در ابتدای این دیدار، پدرام نوایی، ضمن تشکر از زحمات آیت الله مجتهد شبستری، گفت: هر دینی که دستخوش تغییرات بشری قرار گیرد، به هیچ دردی نخواهد خورد و بهائیت نیز از همین نوع است. این فرقه پر از خلاء های معنوی است که در آن هیچ بویی از خداوند متعال و معنویت به مشام انسان نمی رسد.

بر پایه این گزارش، پدرام نوایی، بهائی و بهائی زاده است که از همان دوران کودکی به خاطر بهائی بودن پدر، بر این مسلک استوار بود که پس از آشنایی با مکتب تشیع اثنی عشری، علاقه وافری به تحقیق پیرامون آن پیدا می کند و با کمک دوستانی که آن ها را نعمت الهی می داند درباره مکتب تشیع تحقیق می کند.

وی که متخصص رشته داندانپزشکی بوده و تحصیلات خود را در خارج سپری کرده است، فرقه بهائیت را بی پایه و بنیان عنوان کرد و آن را وسیله ای برای دشمنی با اسلام خواند.

در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید به همراه یک جلد رساله عملیه از طرف آیت الله مجتهد شبستری به آقای نوایی اهدا شد.

 13940615000254_PhotoL 13940615000253_PhotoL 13940615000251_PhotoL 13940615000250_PhotoLمنبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.