سرویس: تولیدی » خبر پوششی 03:17 - پنجشنبه 21 خرداد 1394

امام جمعه ورزنه:

مسئولی که شهدا را الگو قرار دهد، خیانت نخواهد کرد

پرداخت زکات مال بهترین شکر گذاری به درگاه خداوند است که به موجب این پرداخت، مال پاک و مطهر می شود.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: امام جمعه شهر ورزنه در دیدار با مردم روستای جندان با اشاره به فرازی از دعای افتتاح اظهار کرد: از خداوند در خواست می کنیم که دولت کریمه را به ما عطا کرده و درآن جز کسانی که دعوت کنندگان به اطاعت خدواند متعال هستند، قرار گیریم.
وی با توجه به ایثارگری شهدا و عقب ننشستن از آرمان های خود در طول دفاع مقدس، افزود: شهدا با ایثارگری به ما درس ایثار و خدمت داده اند و همه ما با خدمت به خلق و رفع مشکلات آنها و همچنین ادامه دادن راه شهدا باید قدم هایی محکم برداریم و اگر مسئولی شهدا را جلو راه خود ببیند هرگز خیانت نخواهد کرد.
حجت الاسلام شامحمدی تصریح کرد: مردم باید تلاش کنند که جامعه را از عقب افتادگی نجات و برای ارتقاء و بالابردن سطح علمی، فرهنگی و اقتصادی جامعه تمام توان خود را بکار بگیرند چرا که در قبال جامعه همه ما مسئول هستیم.
امام جمعه ورزنه با توصیه به مسئولان اظهار کرد: مسئولان باید تمام وقت در خدمت مردم باشند و به در خواست ها و مطالبات مردم پاسخ بدهند و این نعمتی است که باید قدرش دانسته شود.

IMG_0243
وی با اشاره به فصل برداشت گندم و جو بیان داشت: امروز با توجه به رها سازی آبی که در پاییز سال گذشته و بهار امسال صورت گرفت محصول خوبی بدست آمده که باید شکرگزار نعمت های خداوند باشیم و بهترین شکر گزاری پرداخت زکات مال می باشد که به موجب این پرداخت مال پاک و مطهر می شود و هم خدا رحمت و برکاتش را برای ما بیشتر خواهد کرد.
شامحمدی در پایان گفت: خداوند متعال می فرماید: کسی که مال خود را انفاق کند همانند دانه ای است که در دل خاک می روید و از آن هفتاد دانه بعمل می آید مال او هم زیاد خواهد شد، پس در پرداخت زکات مال تعجیل کنیم تا شکر گزار خدا و مورد رحمت واسعه ی خداوند قرار گیریم.

IMG_0145 IMG_0155
در ابتدای ورود به روستای جندان حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه به گلستان شهدای روستای جندان رفت و به شهدای این روستا ادای احترام کرد.

امام جمعه ورزنه در دیدار با خانواد های معظم شهیدان محمد عباسی و رضا آقا یاری اظهار داشت: باید درس ایثار و گذشت را از شهدا و از خانواد های معظم آنها بگیریم که چگونه شهید با دادن جان که شیرین ترین عنصر برای یک فرد است را فدا کرد و برای برافراشته بودن پرچم اسلام و نظام و دفاع از میهن ایثارگری کرد و امروز امنیت و آرامش اجتماع و کشور را مد یون جان فشانی های این عزیزان هستیم که از خداوند متعال می خواهیم ما را در مسیر شهدا موفق بدارد و در روز قیامت مورد شفاعت اهلبیت(ع) و شهدا قرار بگیریم.

 

در پایان این دیدار امام جمعه ورزنه از سالن ورزشی روستای جندان بازدید و با تاکید بر اهمیت دادن به جوانان و نوجونان خواستار پیگیری و رفع مشکل و آسفالت جاده منتهی به این سالن ورزشی شد.

IMG_0291 IMG_0320 IMG_0336 IMG_0352

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.