سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 00:41 - یکشنبه 26 آبان 1392

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

هفته ی کتاب با کتابخانه ی شهدای براآن جنوبی

کتابخانه ی شهدای براآن جنوبی زیر نظر قرض الحسنه ی شهید شیرازی مکانی مناسب در جهت نشر فرهنگ کتابخوانی در منطقه می باشد و در این راستا گام های گسترده ای را در زمینه ی تشویق افراد به مهم دانستن کتاب داشته است.

ytyty

عطیه انصاری مسئول کتابخانه ی شهدای براآن جنوبی در گفتگو با اصفهان شرق اظهار کرد: این مکان از سال 1386 توسط قرض الحسنه ی شهید شیرازی به مکانی در جهت نشر فرهنگ مهم کتابخوانی تبدیل شده است و در این زمینه فعالیت های گسترده ای را داشته است.

وی گفت: امانت کتاب اولین اقدامی بود که این مرکز به مراجعان داشت ولی به مرور و با توجه به تلاش های فراوان مدیریت قرض الحسنه و هیئت امنای آن، در حال حاضر تبدیل به مرکز فرهنگی جهت برگزاری کلاس های فرهنگی و همچنین کافی نت به سبب جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند جوانان با توجه به قشر دانشگاهی در این منطقه شده است.

Vater tertretr

انصاری ادامه داد: با توجه به سخنان رییس جمهور در ابتدای سال تحصیلی و مهم خواندن کتاب و کتابخوانی براین برآمدیم تا برخی از کلاس های عملی خود را در محیط کتابخانه برگزار تا زمینه ای برای بالاتر بردن این فرهنگ ارزشمند شود.

وی با توجه به استقبال بالای افراد در این کتابخانه گفت: عضو شدن در کتابخانه و استفاده مثبت از این فضا سن خاصی نمی خواهد همانطور که کم سن ترین عضو مرکز ما 4 سال و مسن ترین اعضا حدود 70 سال دارد و جالبتر اینکه عضو 70 ساله این کتابخانه به نوشتن تسلط ندارد و سواد خواندن دارد و تمام کتابهای این مرکز را به طور کامل مطالعه و کتابخانه ای کوچک در منزل شخصی خود دارد.

Vater Markhjghytyty

عطیه انصاری از تخفیف بالای کافی نت مورد استفاده در این کتابخانه خبر داد و گفت: بنا به نظر مدیریت قرض الحسنه به دلیل قشر حداکثری کشاورز در منطقه براآن جنوبی و درآمد های پایین این اقشار جهت استفاده جوانان در زمینه ی پژوهش و علم آموزی، هزینه ی استفاده از کافی نت با 50 درصد تخفیف ارائه شود.

مسئول این مرکز در پایان از جداسازی بخش کودک و نوجوان در کتابخانه و همچنین ارائه کتب تست زنی به منظور استفاده جوانان در زمینه ی  کنکور در آینده ی نزدیک از سوی هیئت مدیره قرض الحسنه خبر داد.

Vater Markhjghyyy

ytyty

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.