سرویس: اجتماعی 04:32 - یکشنبه 12 آبان 1392

نماینده شهر اصفهان:

مطالبات مردم شهر را دنبال می کنیم

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس گفت: مطالبات مردم شهر اصفهان در مجلس مطرح و توسط نمایندگان استان دنبال می شود.

00812805-1746-493e-b380-c2315447cd53

به گزارش اصفهان شرق: عباس مقتدایی در پانزدهمین جشنواره تجلیل از پیشکسوتان، نخبگان و چهره‌های شایسته صنعت، معدن و هنر استان اصفهان با اعلام اینکه با جدیت بر کار مسئولان نظارت می‌کنیم، بیان داشت: هرجا نیاز به استیضاح یا طرح سوال باشد، آن را انجام می‌دهیم، اما بنا را بر سازش می‌گذاریم.

وی آلودگی هوا، خشکی زاینده رود، امکانات شهری مانند مترو و تجهیزات ورزشی مثل ورزشگاه نقش جهان را از مطالبات مهم مردم اصفهان دانست که توسط نمایندگان این استان دنبال می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مجمع نمایندگان استان اصفهان در دوره نهم مجلس، گفت: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس نهم تلاش کردند با اتحاد با یکدیگر مسائل استان و کشور را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه تلاش نمایندگان استان آینده خوبی برای استان است را نوید می‌دهد، افزود: نمایندگان استان در کمیسیون‌های قضایی، امنیت ملی، آموزش و تحقیقات، فرهنگی، اقتصادی و بودجه و غیره حضور دارند.

مقتدایی عنوان کرد: از جمله اقدامات نمایندگان تصویب طرح یک فوریتی نجات تالاب‌ها در مجلس بود که با توجه به مشکلات تالاب گاوخونی و دریاچه ارومیه صورت گرفت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.