سرویس: آخرین اخبار 12:12 - شنبه 05 اسفند 1402

به رغم سیلی امواج، صخره وار بایست؛

بیانیه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اصفهان (امنا) در معرفی لیست انتخاباتی مجلس شورای اسلامی

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اصفهان (امنا) بیانیه ای در معرفی کاندیداهای لیست خود ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتشر کرد.

به گزارش اصفهان شرق، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اصفهان (امنا) بیانیه ای در معرفی کاندیداهای لیست خود ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر کرد. همچنین این ائتلاف، در تبلیغات خود، لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تأیید کرده است.

***

متن این بیانیه بدین شرح است:

مردم شریف حوزه انتخابیه: (اصفهان، کوهپایه، هرند، ورزنه، جرقویه) با سلام و احترام؛

به استحضار شما مردم صبور و بزرگوار می رساند، فهرست مردمی امنا پس از بررسی های دقیق و بدون توجه به فشارهای سیاسی و رسانه های وابسته به جریان های پدرخواندگی، تنظیم شده و هم اکنون در آزمون انتخاب شما قرار می گیرد. اگرچه بسیاری از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی که در این دوره شرکت دارند، اشخاص قابل و توانمندی هستند اما معمولا یک نماینده به تنهایی و بدون هم افزایی با سایر نمایندگان حوزه انتخابیه، نمی تواند احقاق حق موکلین خویش را به خوبی انجام دهد. به همین دلیل فهرست امنا اصفهان، بر اساس تخصص و تجربه، ارتباطات ملی، پاکدستی و فسادستیزی و ظرفیت اجتماعی کاندیداها، همچنین دغدغه های مشترک و هم‌پیمانی که ایشان را ملزم به هم‌افزایی و همراهی با یکدیگر برای دفاع از حقوق مردم شهری و روستایی حوزه انتخابیه می نماید، تنظیم شده است.

برادران و خواهرانِ انقلابیِ شما در مجموعه امنا، با در نظر گرفتن منافع شهر و مردم، انتخاب فهرستی را که هم اکنون در اختیار دارید توصیه می نمایند، اما یقینا نتیجه ای که از صندوق های رای حاصل شود به هر شکل مورد احترام و فصل الخطاب است و مجموعه امنا خاضعانه تسلیم و مدافع تشخیص مردم فهیم این دیار شهیدپرور می باشد.

?? ائتلاف مردمی نیروهای انقلابی اصفهان (امنا)

دکتر عباس مقتدایی (نماینده برجسته در پیگیری موضوع زاینده رود)

دکتر منصور باقرصاد رنانی (مدیر توانمند ملی در حوزه برنامه ریزی و اجرا)

حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی (نماینده برجسته در مبارزه با فساد اقتصادی)

دکتر مسعود نیکدستی (مدیر توانمند در حوزه بهداشت و درمان)

دکتر محمود محمودزاده (مدیر توانمند ملی در حوزه مسکن و شهرسازی)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.