سرویس: رپورتاژ آگهی 05:43 - چهارشنبه 10 آبان 1402

هدایای شرکتی و پک سازمانی آجیلستان

نقش هدایای سازمانی و پک سازمانی آجیلستان چیست؟ هدایای سازمانی روشی برای ارتباط موثر با کارمندان، مشتریان، همکاران و شرکای تجاری می باشد. هدیه دادن از دیرباز در فرهنگ قدیم ایرانی عملی ستوده بوده که همواره از سوی بزرگان جامعه و خانواده به دیگران انجام می گرفته. و هدیه گرفتن از بزرگان جامعه یا بزرگان […]

نقش هدایای سازمانی و پک سازمانی آجیلستان چیست؟

هدایای سازمانی روشی برای ارتباط موثر با کارمندان، مشتریان، همکاران و شرکای تجاری می باشد. هدیه دادن از دیرباز در فرهنگ قدیم ایرانی عملی ستوده بوده که همواره از سوی بزرگان جامعه و خانواده به دیگران انجام می گرفته. و هدیه گرفتن از بزرگان جامعه یا بزرگان خانواده همیشه مایه مباهات و افتخار بوده است. از یک سو فردی که هدیه را دریافت می کند احساسی از خاص بودن و مورد توجه بودن دارد و از سوی دیگر مسئولیتی در مقابل محبتی که به وی شده است در فرد ایجاد می کند. از این رو می توان گفت که هدیه دادن راهی برای ایجاد تاثیر و ارتباط موثر با دیگران است.

اما هدیه هرچقدر خاص تر و با دقت بیشتری آماده شده باشد ارزش و جلوه چشمگیرتری نیز دارد. معمولا همه افراد سعی می کنند که هدیه یی که انتخاب می کنند باب سلیقه ، شخصیت، شغل و آشنایی که از وی دارند باشد. که این خود نمایانگر این است که فرد هدیه دهنده تا چه حد ریز بین بوده و تا چه حد تهیه و اهدای این بسته برای وی ارزشمند بوده است.

 

پک های هدیه آجیل شرکت آجیلستان  ajilestan.com ، ماندگار در زمان و مکان

شما ممکن است نیاز داشته باشید که برای یک مناسبت خاص تعداد زیادی بسته های هدیه و یا پک های سازمانی به افراد زیادی هدیه بدهید. مسلما اغلب این افراد را از نزدیک نمی شناسید و وقت یا هزینه کافی برای اینکه هدیه یی در خور شان و سلیقه فرد مقابل تهیه کنید نخواهید داشت. به همین دلیل بسته های هدیه آجیل شرکت آجیلستان در این زمان به یاری شما خواهد آمد.

آجیل یکی از تنقلات گران قیمت در ایران می باشد که نماد سلامتی و رزق و روزی است. آجیل سالهاست که در مهم ترین اوقات سال جزئی از سفره های پذیرایی ایرانیان بوده است. ایام نوروز، شب یلدا و چهار شنبه سوری از جمله این ایام می باشد که آجیل چهار مغز اعلای ایرانی همیشه پای ثابت پذیرایی و مهمان نوازی ایرانیان بوده است. البته آجیل در شب یلدا ارزش و اهمیت بیشتری دارد و به نوعی آجیل شب یلدا از اساسی ترین اقلام پذیرایی و مهمان نوازی ایرانیان می باشد.

به همین دلیل شرکت آجیلستان ajilestan.com پک های آجیل هدیه ، بسته های آجیل یلدا و پک های سازمانی آجیل را با تنوع بسیار زیاد و کیفیت عالی تهیه کرده است. این پک ها قابلیت درج نام و حک لوگوی شما را دارد. می توانید در کنار آن از اقلام تبلیغاتی و یادگاری مانند انواع ماگ، کارت هدیه، ساک هدیه چاپ شده با طرح دلخواه شما، کتاب های نفیس و…. نیز سفارش دهید.

محتوای پک های سازمانی و بسته های هدیه آجیل شرکت آجیلستان ajilestan.com از بهترین نوع آجیل مرغوب تازه امساله می باشد که با تضمین طعم و کیفیت برای شما ارسال می شود. اما بسته به نظر شما این بسته های سازمانی و پک های هدیه آجیلستان می توانند شامل انواع تخمه، گردو، خشکبار، انواع برگه ، شکلات، گز، پولکی، زعفران، عسل  و حتی انواع دمنوش نیز باشند.

انتخاب نوع آجیل و مغز های پک های سازمانی آجیلستان

مسلما انتخاب نوع آجیل در پک های سازمانی ajilestan.com بسیار اهمیت دارد. هر  کدام از انواع آجیل مخلوط طرفداران مخصوص به خود را دارد. اما شرکت آجیلستان با کمک هماهنگی انتخاب های شما می تواند پک های بسیار جذابی بسته به نظر و سلیقه شما تدارک ببیند. بعنوان مثال برای بسته هدیه ماه رمضان و هدیه افطاری ، پک خرما، پک سازمانی توت خشک، پک سازمانی برگه قیصی و… بسیار مناسب است. در حالیکه برای بسته هدیه شب یلدا مسلما هدیه دادن آجیل شب یلدا با پک هایی که طرح سنتی، اسلیمی، جعبه های چوبی نفیس، یا حتی بسته هدیه یلدا با طرح و نقش های مناسب این شب بسیار مناسب می باشد.

برای محتویات بسته های سازمانی آجیلستان چه انتخاب هایی در اختیار من می باشد؟

آجیل چهار مغز با پسته پوست دار

آجیل چهار مغز با مغز پسته

پسته اکبری خام و پسته اکبری زعفرانی

پسته احمد آقایی

بادام هندی

بادام درختی

فندق با پوست و مغز فندق

بادام زمینی

تخمه آفتابگردان

تخمه کدو

تخمه جابانی

گردو

خرما

انواع خشکبار اعم از برگه های مختلف ، توت خشک و…

انواع دمنوش و نبات مانند دمنوش گل گاوزبان، دمنوش بابونه،

عسل و زعفران اعلا و درجه یک

انواع یادگاری مانند کارت هایی که به سفارش شما تهیه و چاپ شود، لیوان و ماگ، فلاسک، جاکلیدی، کتاب های نفیس مانند دیوان حافظ و…

همچنین پک های سازمانی و بسته های هدیه آجیلستان علاوه بر ارسال رایگان دارای ساک هدیه مناسب نیز می باشند. که در تعداد سفارشات بالا با چاپ دلخواه شما تولید خواهد شد.

آشنایی با شرکت آجیلستان

شرکت آجیلستان یکی از شرکت های معتبر در تهیه و فروش آجیل بسته بندی و استریل شده می باشد. آجیلستان طرف قرار داد شرکت های بزرگ و مهمی مانند بنیاد ملی نخبگان، کفش شیما، موسسه ریحانة النبی، بیمارستان به آزما، شرکت به پخش و … می باشد.

تمامی پک های آجیل شرکت آجیلستان با ضمانت کیفیت و بهداشت برای شما ارسال می شود و در صورت عدم رضایت مدیریت مجموعه پاسخگوی شما خواهد بود و در صورت نیاز بسته ها ی ارسالی را پس خواهد گرفت. همچنین ارسال سفارشات این شرکت به صورت رایگان است. جهت سفارش بسته های سازمانی و پک های هدیه آجیل می توانید به وب سایت آجیلستان با ادرس ajilestan.com مراجعه نمایید. همچنین بسته های سازمانی که در تعداد زیاد ثبت سفارش گردند نه تنها با حک نام و لوگوی شما تهیه می شوند بلکه با قیمت بهتری نسبت به پک های سازمانی و بسته های هدیه تک فروشی ارسال می شود.

چرا پک های سازمانی و بسته های آجیل هدیه شرکت آجیلستان را به شما پیشنهاد می کنیم؟

قطعا در هنگام انتخاب بسته سازمانی و شرکتی، پک هدیه و پذیرایی، به اهداف و تاثیری که می خواهید جهت جذب مشتری، حفظ رضایت کارکنان، ادامه همکاری با شرکای تجاری و یا داشتن یک جلوه پذیرفته شده یا حتی متمایز در یک همایش، نمایشگاه، جشنواره ، مراسمات سازمانی و … را مد نظر قرار دهید.

یکی از معضلات در این زمینه این است که شما باید بتوانید از نظر روانشناختی مخاطبین خود را جهت انتخاب هدیه بسنجید. زیرا بسیاری از افراد واقعا هدیه دریافتی را ارزش گذاری و نقد و بررسی می کنند. به همین دلیل یافتن یک پک سازمانی یا بسته هدیه که بتواند باب سلیقه بسیاری از افراد باشد و نظر همگی را جلب نماید از مهم ترین معیارهای انتخاب پک سازمانی می باشد.

پک سازمانی شرکت آجیلستان یک انتخاب محبوب بین تمام افراد است. زیرا چه شما با یک فرد سختگیر و یا یک فرد خوش مشرب روبرو باشید، آجیل بعنوان تنقلات می تواند نظر تمامی این افراد را جلب نماید. ممکن است بسیاری از افراد به دلیل اینکه بسته های آجیل شرکتی آجیلستان ajilestan.com در جعبه های نفیس و اعلا تهیه می گردند، این بسته ها را برای مهمانان خاص و دورهمی های خود نگهداری کنند. یا اینکه حتی به دوستان خود هدیه دهند. و چه نتیجه ای بهتر از اینکه نام ، لوگو و برند شما نقل محافل خانوادگی و جمع های دوستانه باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.