سرویس: رپورتاژ آگهی 11:39 - چهارشنبه 08 شهریور 1402

اتاق فرار اصفهان! هیجان با چاشنی تاریخی

اصفهان را می‌توان تاریخی‌ترین و توریستی‌ترین شهر ایران دانست. جاذبه‌های بسیار زیاد تاریخی باعث شده که وقتی به اصفهان مراجعه می‌کنید، هر چند روز هم که وقت داشته باشید باز هم زمان کافی برای دیدن همه مراکز تاریخی این شهر نداشته باشید.

علاوه بر مراکز تاریخی مهم اصفهان مثل سی و سه پل، عمارت عالی قاپو، پل خواجو و. . در سالهای گذشته تفریحات و سرگرمی‌های هیجانی نیز وارد دنیای اصفهان گردی شده است. اتاق فرار اصفهان بدون شک یکی از بهترین سرگرمی‌های خانوادگی و فکری اصقهان می‌باشد که میتوان در این شهر تاریخی تجربه کرد. با ما همراه باشید تابه شما بهترین اتاق فرارهای اصفهان را معرفی کنیم.

اتاق فرار چیست؟

اگر با سرگرمی اتاق فرار یا اسکیپ روم اشنایی ندارید و نمیدانید اتاق فرار چیست باید بگوییم اتاق فرار، یک بازی گروهی و تفکری است که در آن شرکت کنندگان در یک اتاق محدود قرار می‌گیرند و با حل معماها، پیدا کردن راه‌حل‌ها و جمع آوری اطلاعات، باید از اتاق خارج شوند. معماها و چالش‌هایی که در اتاق فرار وجود دارند، برای انجام دادن آن‌ها، نیازمند تفکر خلاقانه، همکاری گروهی، تیم‌بازی و استفاده از منطق و منابع مختلف است.

هدف اصلی اتاق فرار، سرگرم کردن شرکت کنندگان و تحریک تفکر خلاق و استراتژیک آن‌ها است. این بازی معمولاً به صورت زمان‌دار برگزار می‌شود و شرکت کنندگان باید در مدت زمان محدودی که در اختیار دارند، بهترین راه‌حل را پیدا کنند تا از اتاق فرار خارج شوند.

اتاق فرار فرشته مرگ اصفهان

اگر طرفدار بازیهای اتاق فرار باشید بدون شک با مجموعه اسکیپ روم دات‌ای ار اشنایی دارید. این مجموعه که سابقه ساخت اولین اتاق فرار در ایران را دارد، در شهر اصفهان هم به عنوان اولین مجموعه اتاق فرار وارد شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین مجموعه‌های اتاق فرار اصفهان می‌باشد. اتاق فرار فرشته مرگ این مجموعه که در حال حاضر در بلوار سجاد اصفهان اجرا می‌شود یکی از هیجانی‌ترین و ترسناکترین اتاق فرارهای این مجموعه می‌باشد.

این بازی در ژانر ترسناک و در مدت زمان ۹۰ دقیقه با حدکثر نفرات ۶ نفر در حال اجرا می‌باشد.

این بازی که با موضوع جنگ جهانی دوم می‌باشد داستانی درباره آزمایشات غیر انسانی دکتر ژوزف ملقب به فرشته مرگ می‌باشد که در زمان جنگ جهانی دوم انجام می‌داده است. اگر بدنبال یکی از بهترین اتاق فرارهای اصفهان می‌گردید بدون شک این بازی را باید تجربه کنید.

آدرس: اصفهان، بلوار سجاد، چهارراه آپادانا، ابتدای آپادانا اول، کوچه شماره۱۹ (شهریار)، پلاک۱۶، انجمن اوقات فراغت اصفهان

اتاق فرار محتاله

اتاق فرار محتاله دومین بازی پیشنهادی در شهر اصفهان می‌باشد. این اتاق فرار که اولین تجربه مجموعه اسکیپ هال در خصوص ساخت بازی اتاق فرار در شهر اصفهان می‌باشد در ژانر ترسناک و تعاملی و در منطقه خانه اصفهان، این شهر در حال اجرا می‌باشد.

این بازی که با موضوع جن و پری ساخته شده است یکی از ترسناک ترین اتاق فرارهای اصفهان می‌باشد که در حال اجرا می‌باشد. اتاق فرار محتاله در مدت زمان ۹۰ دقیقه و با حداکثر نفرات ۸ نفر در حال اجرا می‌باشد.

اگر به موضوعات روحی و جنی علاقه‌مند هستید بدون شک این بازی را باید تجربه کنید.

آدرس: اصفهان، خانه اصفهان

اتاق فرار کالبد

اتاق فرار کالبد ساخته مجموعه بلادی اسکیپ اصفهان می‌باشد که زمان زیادی از افتتاح ان نمی‌گذرد. این بازی توانسته در مدت زمان کم از زمان افتتاح محبوبیت بسیار خوبی در بین علاقه مندان به اتاق فرار در شهر اصفهان پیدا کند. این بازی در ژانر بسیار ترسناک درحال اجرا می‌باشد و به علاقه مندان به اتاق فرارترسناک اصفهان پیشنهاد می‌شود. اتاق فرار کالبد در خصوص یک شیفت کاری در سردخانه می‌باشد که در آن اتفاقات غیر قابل پیشبینی افتاده است.

اتاق فرار کالبد در خیابان بزرگمهر اصفهان در مدت زمان ۸۰ دقیقه و با حداکثر نفرات ۸ نفر قابل رزرو می‌باشد.

آدرس: اصفهان، بزرگمهر، خیابان آراسته، نبش کوچه فردوس

اتاق فرار گمشده اصفهان

اسکیپ روم گمشده اصفهان یکی دیگر از بهترین اتاق فراهای اصفهان می باشد که قصد معرفی آن را داریم. این بازی ساخته شده توسط مجموعه ار 8 اسکیپ می باشد که در منطقه خیابان کاشانی اصفهان در ژانر ترسناک در حال اجرا می باشد. این بازی سناریو کاملا ایرانی دارد و شما را وارد فضای ایران قدیم می کند.
سناریو اتاق فرار گمشده اصفهان: مادربزرگم همیشه میگفت: من فقط دو سالم بود که احمد اینا اومدن توی محله‌ی ما. خانواده‌ی عجیبی بودن هیچکس باهاشون رفت و آمد نمیکرد…! من الان ۱۸ سالمه اما نمیدونم چرا دارم‌این کارو میکنم! انگار اراده هیچی رو ندارم… چرا اینجام؟ چجوری به این خواسته‌ی لعنتی تن دادم …؟

آدرس: اصفهان، خیابان کاشانی، رو به رو اورژانس کاشانی

اتاق فرار احضار اصفهان

اتاق فرار احضار اصفهان را می توان یک اتاق فرار ترسناک به سبک مجموعه اسکیپ روم دات ای ار دانست. این بازی که در ابتدا در تهران اجرا شد و هنوز هم در حال اجرا می باشد به دلیل محبوبیت زیاد در شهر اصفهان هم اجرا شد.

اتاق فرار احضار اصفهان علاوه بر داشتن سناریویی قوی، معماهای بسیار جذاب و چالش برانگیزی هم دارد. شما می توانید این اتاق فرار را در مدت زمان 60 دقیقه و با حداکثر نفرات 8 نفر در خیابان کاشانی اصفهان تجربه کنید.

سناریو اتاق فرار احضار از این قرار است: عمارت مارستون؛

عمارتی شوم و بدنام که هرکس پایش به آنجا رسیده به جنون رسیده یا ناپدید شده و یا زنده از عمارت بیرون نیامده…

عمارت با قیمت پایین به یک خریدار فروخته شده. صاحب جدید عمارت اخیراً اتفاقات وحشتناکی را تجربه کرده که باعث می‌شود از یک تیم متخصص در رابطه با احضار روح و ارتباط با ارواح کمک بخواهد.

شما به درخواست صاحب جدید، پا به عمارت مارستون میگذارید.

آیا می‌توانید راز این عمارت شوم را بر ملا کنید یا به سرنوشت دیگرانی که وارد عمارت شدند دچار می‌شوید…

در این مقاله سعی داشتیم به معرفی بهترین اتاق فرارهای اصفهان بپردازیم و 5 تا از محبوبترین اتاق فرارهای این شهر را معرفی کنیم. اگر شما تجربه بازی دیگری داشته اید که در شهر اصفهان در حال اجرا می باشد از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.