سرویس: آخرین اخبار 15:14 - سه شنبه 27 تیر 1402

تبلیغات انتخابات در اصفهان

پخش تراکت انتخابات در اصفهان با تضمین و قرارداد رسمی توسط کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان با سال‌ها سابقه و همچنین مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی انجام می‌شود. این کانون از طراحی تا چاپ و پخش تراکت در تمام استان اصفهان را پوشش می‌دهد

اصفهان شرق- آگهی/

تبلیغات انتخابات در اصفهان با بیش از 3 دوره سابقه شرکت در تبلیغات انتخابات مختلف مثل شورای شهر، خبرگان و ریاست جمهوری توسط کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان با مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی انجام می‌شود.
شیوه تبلیغات انتخابات در اصفهان به صورت محیطی است. از راه‌های تبلیغات می‌توان به دو مورد پرطرفدار پخش تراکت و نصب پوستر اشاره کرد.
چاپ و پخش تراکت انتخابات در اصفهان در سایزها و جنس‌های مختلفی قابل انجام است. به این منظور لازم است تیراژ بالایی تراکت چاپ شود. لازم به ذکر است که در تیراژ بالا هزینه چاپ به صرفه تر است.
جهت افزایش بازدهی و تاثیر بیشتر تبلیغات محیطی، لازم است که مجری تبلیغات شما حتما دارای سابقه کار در این زمینه و دارای مجوز رسمی باشد.

پخش تراکت انتخابات در اصفهان

پخش تراکت انتخابات در اصفهان در سال 1402 با تضمین و قرارداد رسمی توسط کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان با سال‌ها سابقه و همچنین مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی انجام می‌شود.
این کانون از طراحی تا چاپ و پخش تراکت در تمام استان اصفهان را پوشش می‌دهد.
به طور کلی پخش تراکت بین منازل، مغازه ها، عابرها و روی برف پاک کن ماشین ها قابل انجام است.
به دلیل اینکه مخاطب اصلی در تبلیغات انتخابات عموم مردم هستند، پخش تراکت تبلیغات اصفهان با محدودیت کمی از نظر شیوه پخش مواجه است.

چاپ تراکت انتخابات در اصفهان
سایزهای مختلف تراکت از کوچک به بزرگ به ترتیب آ6، آ5 و آ4 است.
نوع چاپ تراکت ها می‌تواند تک رنگ یا اصطحلا همان سیاه و سفید و رنگی باشد. طبیعتا هزینه چاپ در حالت تک رنگ به علت کاهش هزینه زینک مصرفی مناسب تر است.
معمولا کاندیدهای انتخاباتی تمایل دارند که از تراکت های رنگی جهت چاپ عکس خود و افزایش پرستیژ تبلیغات استفاده نمایند.
لازم به ذکر است که تیراژ چاپ تراکت از هزارعدد شروع می‌شود که این تعداد برای تبلیغات انتخاباتی بسیار کم است.
برای کاندیدهای انتخابات توصیه می‌شود جهت به صرفه تر شدن هزینه‌های چاپ و بهره مند شدن از تخفیف در پخش و البته افزایش پوشش مناطق وسیع تر برای تبلیغات از تیراژ بالا استفاده نمایند.
( جهت استعلام سریع هزینه چاپ و پخش تراکت با شماره مقابل تماس بگیرید: 09139124952-03134712267)
جنس کاغذ دارای گرماژهای مختلفی می باشد. از گرماژ 60 گرم تا 300 گرم موجود است. گرماژ های پایین تر ضخامت کمتر و قیمت ارزان تر و گرماژهای بیشتر دارای ضخامت زیادتر و هزینه بیشتری هستند.
جهت سهولت در پخش به علت سبک تر شدن بار حمل نیروهای پخش کننده و همچنین عبور راحت تر کاغذها از در منازل و البته به صرفه تر شدن هزینه، توصیه می‌شود از تیراژ 80 الی 130 گرم استفاده شود.

نصب پوستر انتخاباتی در اصفهان
یکی دیگر از راه های محبوب برای کاندیدهای انتخاباتی چاپ و نصب پوستر انتخاباتی در اصفهان است. پوسترهای انتخاباتی با اصول خاصی طراحی می‌شود.
پوسترهای انتخاباتی مانند تراکت در تعداد بالا چاپ و نصب می‌شود.
جهت نصب پوستر تبلیغاتی در اصفهان لازم است که مجری تبلیغات، اطلاع دقیقی از تمام پنل های مجاز شهرداری در سطح شهر داشته باشد.
در غیراینصورت ممکن است تعدادی از پنل‌های مجاز شهرداری جهت نصب پوستر نادیده گرفته شود و برخی از مناطق به خوبی پوشش دهی نشوند.

طراحی و چاپ پوسترهای انتخاباتی در اصفهان
به طور کل پوسترها در سه نوع چاپ تک رنگ، دو رنگ و چهاررنگ چاپ می‌شوند.
طبیعتا با کاهش زینک رنگ مصرفی هزینه کلی چاپ پوستر کاهش می یابد. در نتیجه ارزان ترین نوع پوستر از نظر نوع چاپ پوستر تک رنگ و گران ترین پوستر چهاررنگ می باشد.
پوستر تک رنگ برای تبلیغاتی متن محور با کلمات کلیدی کم مناسب است. مانند تبلیغات آموزشگاه ها. (به عنوان مثال: شروع ترم جدید دوره مکالمه پیشرفته انگلیسی به همراه شماره تماس)
درواقع در حالت تک رنگ، از یک رنگ چاپ مانند مشکی، قرمز، سبز و آبی به صورت تخت استفاده می‌شود.
در این حالت کاغذ می‌تواند سفید یا رنگی باشد. بنابراین در بسیاری از چاپ‌های پوستر که کاغذ رنگی است، به اشتباه تصور می‌شود که چاپ دو رنگ است.
اکثر کاندیدهای انتخاباتی تمایل دارند که از چاپ چهاررنگ استفاده کنند. به این دلیل که اکثر پوسترهای انتخاباتی دارای عکس کاندید جهت ارتباط بهتر مخاطبان است.
در حالتی که استفاده از تصاویر و رنگ ها در کنار متن الزام داشته باشد، استفاده از پوستر چهاررنگ توصیه می‌شود.

مجری تبلیغات انتخابات اصفهان
جهت ارتباط سریع با کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان اصفهان می‌توانید از راه های زیر اقدام نمایید:
آدرس: اصفهان، میدان شهدا، ابتدای خیابان کاوه، بعد از بانک ملت، بن بست نونهال( 3)، طبقه فوقانی داروخانه دکتر آلمانی، کانون آگهی و تبلیغات رسانه نصف جهان
(ساعت مراجعه در روزهای کاری9 الی 13)
شماره تماس:
09135555442
03134712267

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.