سرویس: اجتماعی 13:47 - دوشنبه 21 آذر 1401

برای خرید اقدام کنید؛

کفپوش تاتامی محصولی باکیفیت و بادوام/جزییات

از کفپوش تاتامی به علت جنس نرم و ضربه گیری که دارد برای ایمنی کودکتان و جلوگیری از آسیب دیدن آنها برای استفاده در مهد کودک ها و اتاق کودک ها توصیه شده است.

کفپوش تاتامی

محصولی باکیفیت و بادوام است که مطابق با نکات ایمنی و بهداشتی و استانداردهای لازم ساخته شده و دارای گواهی استاندارد، گواهی سلامت و تاییدیه فدراسیون های ورزشی می باشد. کفپوش تاتامی کفپوش نرم و انعطاف پذیر است و خاصیت ارتجاعی دارد که در محیط هایی مانند مهد کودک و اتاق کودک از افراد به ویژه کودکان محافظت می کند. زیرا به لطف این خاصیت ارتجاعی، کفپوش در برابر ضربه مقاوم می شود و در صورت تصادف، کودکان از آسیب محافظت می شوند.

از کفپوش تاتامی به علت جنس نرم و ضربه گیری که دارد برای ایمنی کودکتان و جلوگیری از آسیب دیدن آنها برای استفاده در مهد کودک ها و اتاق کودک ها توصیه شده است. همچنین در باشگاه های رزمی و بدن سازی نیز مورد استفاده قرار میگیرد زیرا هزینه مقرون به صرفه تری نسبت به کفپوش های دیگری که در بازار موجود است دارد.

تاتامی کفپوش دارای رنگ ها، اندازه ها و ضخامت های مختلف است و هر ضخامت برای مکان های مختلف استفاده می شود. این کفپوش آجدار است که از سر خوردن کفپوش جلوگیری می کند. همچنین این کفپوش ها در انواع ساده و طرح دار موجود می باشند، نوع طرح دار تاتامی مخصوصا برای مهد کودک و اتاق کودک مناسب است. کفپوش تاتامی از فوم ساخته شده است. کارخانه کفپوش تاتامی این محصول را در ضخامت های مختلف و متناسب با هر کاربری تولید می کند.

کاربرد های کفپوش تاتامی

تاتامی کفپوش کاربردهای مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها استفاده در اتاق کودک و کودک است.کودکان در این فضاها مشغول بازی و فعالیت هستند و زمان زیادی را در این فضاها می گذرانند، بنابراین به یک کفپوش ایمن، بهداشتی و زیبا نیاز دارند. این کفپوش به دلیل استفاده از فوم های مرغوب و بهداشتی کاملاً ایمن بوده و استانداردهای لازم را رعایت می کند. همچنین برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دیوار و زمین مکان نیز استفاده میشود. در تولید آنها توصیه های بهداشتی رعایت می شود تا این کفپوش دارای گواهی سلامت باشد. رنگ آمیزی شاد این کفپوش نیز فضای شادی را برای کودکان ایجاد می کند و باعث ایجاد روحیه در کودکان میشود.  خاصیت ارتجاعی این کفپوش اجازه می دهد تا در صورت پریدن و افتادن کودکان روی آن از شدت ضربه کاسته شود و به کودکان آسیبی وارد نشود. کفپوش گرانولی نیز دارای همین خاصیت می باشد اما بیشتر برای باشگاه بدنسازی مناسب است تا رزمی .

 

همچنین از این کفپوش می توان در باشگاه ها استفاده کرد. در سالن ورزش های رزمی از این کفپوش برای پوشش کف سالن استفاده می شود تا به عنوان ضربه گیر برای ورزشکاران عمل کند تا در صورت برخورد شخص با زمین و زمین افتادن آسیبه به ایشان وارد نشود. همچنین استفاده از این کفپوش در اتاق های ایروبیک که نیاز به کفپوش نرم و انعطاف پذیر دارند، توصیه می شود. در باشگاه های پارکور نیز از این کفپوش استفاده میشود.

از این کفپوش در زمین بازی نیز استفاده می شود. بچه ها بازی می کنند و داشتن یک کفپوش ایمن برای آنها مهم است. همچنین می توانید از این کفپوش در عبادتگاه ها استفاده کنید.

روش نصب کفپوش تاتامی :

برای نصب کفپوش های تاتامی که به صورت پازلی می باشند در کنار هم قرار می گیرند و از قسمت نر و مادگی به صورت پازلی در هم قفل می شوند. برای جدا سازی نیز همینگونه به صورت پازلی از هم جدا میکنیم.

 

پازلی بودن کفپوش تاتامی بجز نصب راحت مزایای دیگری هم دارد. به طور مثال در صورت کثیف شدن و یا آسیب دیدن یک قطعه می توان فقظ همان قطعه را تمیز و یا تعویض نمود و نیازی به تعویض یا تمیز نمودن کل کفپوش نمی باشد.

این کفپوش ها هر دو سمت آنها دارای آج میباشد و بعد از استفاده از یک طرف، می توان از سمت دیگر آنها استفاده نمود. به علت پایین بودن ضخامت این کفپوش ها میتوان از آنها به عنوان دیوار پوش نیز استفاده کرد، اینگونه که با استفاده از چسب آنها را به دیوار میچسبانند تا به منظور ضربه گیر غمل کنند.

ویژگی های کفپوش تاتامی:

 

  • قابلیت ارتجاعی و جنس مناسب کفپوش
  • استفاده از رنگ های شاد
  • مورد توجه قرار دادن مسائل بهداشتی
  • پایدار رنگ و شستشو راحت
  • وجود ابعاد و ضخامت‌های مختلف
  • دو رو آج بودن کفپوش ها

موارد استفاده کفپوش تاتامی:

  • استفاده در سالن های ورزشی
  • استفاده در پارک و زمین بازی کودکان
  • استفاده در مهد کودک ها و اتاق های کودک
  • استفاده در سالن اجنماعات و اماکن عمومی
  • استفاده برای اتاق حیوانات خانگی (سگ، گربه و …)

کفپوش تاتامی ارزان قیمت

یک کفپوش خوب، کفپوشی است که از مواد کاملا نو و غیر بازیافتی تولید شود، تا در صورت استفاده مخصوصا برای کودکان، حساسیت ایجاد نکند.همچنین باید رنگ ثابتی داشته باشد، زیرا برخی از کفپوش های بی کیفیت پس از مدتی استفاده رنگ پریده می شوند. سبک بودن پلی فوم پیشنهاد می کند در خرید فوم کفپوش دقت کنید تا قیمت های پایین وسوسه برندهای مختلف را زیر سوال نبرد.

انواع محافظ کفپوش تاتامی:

آج های تاتامی روی سطح کف از لیز خوردن کف جلوگیری می کنند. این کفپوش ها دو طرفه هستند، یعنی می توان از هر دو طرف استفاده کرد.

  • کفپوش به ضخامت 20 میلی متر دارای دو نوع محافظ المپیک و حصیر می باشد.
  • کفپوش به ضخامت 25 و 30 میلی متر لوزی می باشد.
  • کفپوش با ضخامت 45 میلی متر دارای یک طرف الماس و در طرف دیگر یک سوزن است.
  • کفپوش فدراسیون در تمامی ضخامت ها دارای لوزی می باشد.

شستشوی کفپوش تاتامی:

این کفپوش ها ضد آب هستند و به راحتی با آب یا پارچه مرطوب تمیز می شوند. به دلیل ضد آب بودن، آب به داخل کفپوش نفوذ نمی کند، بلکه روی سطح آن باقی می ماند که از پوسیدگی کفپوش محافظت می کند.

فوم تاتامی 20 میلی متری برای کودکان و نوجوانان و تاتامی 25 و 30 میلی متری می تواند از 50 تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند.اما تاتامی 45mm وزن 80 تا 140 کیلوگرم را پشتیبانی می کند.

از زمانی که گذاشتید سپاس گذاریم و امیدواریم که مقاله کفپوش تاتامی برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.