اصفهان شرق

بازدید یک روزه نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از شهر حسن آباد

کدخبر: 214189
1401/04/23 در ساعت 10:03

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، جلسه ای جهت بررسی مشکلات عمومی شهر حسن آباد با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جرقویه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد در محل شهرداری برگزار شد.
در این جلسه ابتدا شهر دار شهر حسن آباد در خصوص مشکلات موجود در شهر که خواسته همه مردم می باشد را چنین عنوان کرد: نبود سالن و تالار جهت برگزاری مراسمات مختلف نبود آسانسور در مرکز جامع سلامت شهر حسن آباد جهت رفاه حال بیماران ( مرکز جامع سلامت شهر حسن آباد چند ماهی افتتاح شده است این مرکز دارای دو طبقه بوده و هنگام تحویل اسانسور ان را نصب نکرده و این مورد برای بیماران مشکل ایجاد کرده است.
در ادامه ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد در سخنانی در خصوص مشکلات موجود در شهر و منطقه گفت: یکی از مشکلاتی که باعث نارضایتی مردم و جوانان شده منحل کردن دانشگاه پیام نور بوده که بدون هیچ دلیل قانع کننده این دانشگاه را منحل کرده اند. مشکل دیگر نبود آزمایشگاه در مرکز جامع سلامت شهر حسن آباد در این مورد باید نمونه های گرفته شده از بیماران را به شهر ورزنه فرستاد بعد منتظر جواب ماند و این موضوع باعث اشتباه در جواب آزمایش ها هم شده است. موضوع مهم دیگر با شهرستان شده منطقه جرقویه باید در دایر کردن ادارات عدالت را رعایت کنند زیرا همه می دانند که اگر منطقه جرقویه علیا با شهرستان شدن موافقت نمی کرد هرگز شهرستان شده منطقه اتفاق نمی افتاد در ادامه دکتر شیخی نمایده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین خاطر نشان کرد تا پیگیری های لازم را انجام دهد.