سرویس: اقتصادی 09:32 - دوشنبه 23 خرداد 1401

احتکار خودروهای صفر کیلومتر در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر داخلی در یک پارکینگ طبقاتی خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اخبار واصله مبنی بر احتکار خودرو‌های صفر کیلومتر در یک پارکینگ طبقاتی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او می گوید: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این پارکینگ بازدید کردند که در نهایت از ۴۱ دستگاه انواع خودرو‌های صفر کیلومتر تولید داخل که از مدت‌ها قبل در این مکان نگهداری شده بودند کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش خودرو‌های احتکار شده را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ضمن انجام اقدامات لازم در این خصوص، با هماهنگی معاون دادستان کلیه خودرو‌ها به جرم احتکار توقیف شدند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه تمامی مالکان خودرو‌ها شناسایی و به پلیس امنیت اقتصادی احضار شدند از ارسال پرونده احتکار مذکور به اداره تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبر داد و گفت: یکی از عوامل اصلی گرانی در بازار خودرو احتکار آن‌ها توسط عده‌ای سودجو و فرصت طلب است که برای کسب منافع خود اقدام به خریداری و نگهداری خودرو کرده تا در زمان مناسب با قیمت بالا آن را بفروش برسانند که البته این عده باید بدانند که در تیر رس پلیس امنیت اقتصادی قرار دارند و با آن‌ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.