سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 00:46 - چهارشنبه 07 خرداد 1393

رابط سازمان تبلیغات اسلامی حسن آباد در مراسم بعثت رسول:

برای اصلاح جامعه، اصلاح خانواده را در درجه اول قرار دهیم

رابط سازمان تبلیغات اسلامی حسن آباد گفت: خانواده اولین زیر ساختاری است که باید اصلاح شود تا جامعه روند اصلاحی خود را زودتر طی کند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در روز مبعث پیامبر گرامی اسلام مراسم جشنی در مسجد جامع شهر حسن آباد با حضور پر شکوه مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام منصوری رابط سازمان تبلیغات اسلامی در شهر حسن آباد ضمن تبریک این عید بزرگ به حضار در سخنان کوتاهی گفت: پیامبر دعوت خود را از خویشان آغاز کرد و این از دو منظر قابل توجه می باشد که از این جمله می توان به 2 نکته مهم اشاره داشت:

– دعوت اقوام می توانست در شروع کار پشتوانه ای خوبی باشد و اگر آنها دعوت پیامبر را لبیک گفته بودند شاید کفار مکه جسارت آزار پیامبر را به خود نمی دادند.
– خانواده اولین زیر ساختاری است که باید اصلاح شود تا جامعه روند اصلاحی خود را زودتر طی کند.

وی در ادامه به هدف خداوند از مبعوث کردن پیامبر اشاره کرد و افزود: هدف خداوند از مبعث، هدایت بشر، وحدت، یگانگی، تزکیه نفس و عبودیت خداوند است و آغاز این انقلاب با آیات قرآن نشان از این مطلب است که گویی باور خلقت اگر با علم و دانش باشد انسان را به اوج اگاهی می رساند.

منصوری در پایان تاکید کرد: پیامبر در مکه به تنهایی انقلاب را بوجود آورد در زمان خودمان نیز مردی شجاع و با پیروی از اهداف پیامبر و ائمه به تنهایی در ایران اسلامی انقلابی عظیم بوجود آورد و هدفی جز خدا نداشت و کسی نبود جز امام خمینی (ره) و علت پیروزی او نیز داشتن هدف الهی بود.

در پایان علی صادقی مداح اهل بیت به مولودی خوانی پرداخت.

Vater-Markخم Vater-Mark4244

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.