سرویس: اخبار شهرستان 12:00 - دوشنبه 24 مهر 1396

بر فراز قله های رو به آسمان نام خلیج تا ابد فارس انجام شد؛

صعود کوهنوردان هرندی به سلسله کوه های فلات مرکزی ایران/ تصاویر

صبح امروز به همت هئیت کوهنوردی بخش جلگه صعود به قله میل از سلسله فلات مرکزی ایران انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق؛ بر بلندای کوه های استوار ایران و بر فراز قله های رو به آسمان نام خلیج تا ابد فارس، نوای گرم ورزشکاران و کوهنوردان شهر دانش و نیایش هرند به صدا در آمد. صبح امروز و در ادامه صعود های مختلف ورزشکاران کوهنورد هرندی اینبار قله میل از سلسله کوه های فلات مرکزی ایران در منطقه کوهپایه، شاهد حضور کوهنوردان شهر هرند بر فراز خود بود.

طبیعت ناب و بی پایان و نگرش بر استقامت و استواری کوه ها چیزی جز عظمت الهی را به افکار همنوردان ما نیاورد و این همیشه در سرلوحه ابتدایی هر صعود برای کوهنوردان است.

اما گروه کوهنوردی هیات کوهنوردی بخش جلگه به سرپرستی امان الله حداد رئیس این هیات در ادامه صعود های خود اینبار قله میل را هدف قرار داد تا بار دیگر استقامت همنوردان گروه در پایان کار منجر به صعودی مجدد گردد.

آغاز صبح و طلوع زیبای خورشید همراه با حرکت کوهنوردان شد تا مسافت ۳هزار متری این قله را با زیبایی طلوع و با نام ایزد یکتا آغاز کنند.

حرکت از سمت روستای جعفر آباد در منطقه کوهپایه صورت گرفت و بر اساس نقشه از قبل تهیه شده این مسافت میبایست در مدت زمان چهار ساعت به سرانجام رسد.

صعود باید از سه قله صورت پذیرد تا نهایت به قسمت پایانی و همان قله میل به سرانجام برسد که این مهم پس از گذراندن ۱۰ کیلومتر در طی مدت زمان سه ساعت صورت پذیرفت و کوهنوردان اعزامی شهر هرند در ساعت ۱۰ صبح توانستند بر فراز قله میل نظاره گر طبیعت بکر الهی گردند.

تقدیم این صعود به کوهنورد فقید این هیات به مرحوم مرتصی ناظمی برنامه بعدی ورزشکاران بود.

و اما همنوردان این صعود آقایان رضا دهقان، جعفر جعفری، امیر صاحبی، وحید ریاضتی، مجتبی ناظمی، حسین صاحبی، احمد اسلامی، محمود امینی، مرتضی کنعانی، محمد ناظمی، امیر تاجری، سعید ناظمی، امید صاحبی و محمد حسین کنعانی بودند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.