سرویس: اخبار شهرستان 19:58 - چهارشنبه 21 تیر 1396

با پیگیری اصفهان شرق انجام شد؛

راه اندازی جایگاه سوخت تراکتورداران منطقه جرقویه علیا

یکی از مشکلات تراکتورداران جرقویه علیا نداشتن جایگاه سوخت بود که با پیگیری خبرنگار اصفهان شرق و بخشداری جرقویه علیا این مشکل بعد از حدود یک سال برطرف شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، در آذر ماه 94 خبری مبنی بر مشکل نبود جایگاه سوخت برای تراکتورداران در جرقویه علیا در سایت خبری اصفهان شرق منتشر شد و توجه مسئولان را به این موضوع معطوف کرد که با پیگیری های خبرنگار اصفهان شرق و بخشداری جرقویه علیا این مشکل بر طرف شد.

بخشدار جرقویه علیا در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق در این خصوص گفت: از زمان انتشار خبر نداشتن جایگاه سوخت برای تراکتورداران جرقویه علیا بخشداری جندین جلسه را در سال 94 با تراکتورداران منطقه برگزار کرد و مقرر شد تا جایگاه نفت سفید منطقه را به این امر اختصاص دهند ولی با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و قابل ترمیم نبودن آن جایگاه با این موضوع مخالفت شد و چند مدت بعد شرکت نفت اصفهان تصویب کرد تا تراکتورداران به شهر ورزنه رفته و انجا سوختگیری کنند که این موضوع بعلت بعد مسافت و مشکلات احتمالی موجب اعتراض تراکتورداران شد.

بهزادفر در ادامه افزود: با پیگیری های جدی که با مدیریت شرکت نفت اصفهان انجام شد خوشبختانه این موضوع حل شد و تراکتورداران می توانند در جایگاه سوخت شهر حسن آباد اقدام به سوختگیری کنند.

برای مشاهده خبر قبلی کلیک کنید

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.