سرویس: اخبار شهرستان » ورزنه 23:37 - شنبه 03 تیر 1396

در جلسه هماهنگی نماز عید فطر ورزنه مطرح شد؛

برگزاری نماز عید فطر شهر ورزنه در مکان واحد، نشانه همدلی و اتحاد مردم ولایتمدار این شهر است

نماز عید فطر امسال همچون سال های گذشته در گلستان شهدای شهر ورزنه و به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد باقری اقامه خواهد شد

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز در آستانه عید فطر، جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر که با حضور امام جمعه شهر ورزنه، علماء و روحانیون و همچنین مسئولان بخش بن رود و شهر ورزنه در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد و برنامه های برگزاری نماز عید فطر تبیین گردید.

در این جلسه با اشاره به اینکه وحدت بین مردم ورزنه مثال زدنی است، گفته شد: نماز عید فطر بزرگترین اجتماع مسلمانان در سراسر دنیا و نشانه از وحدت مسلمین در جهان است و اجتماع روز عید فطر میتواند در پیوند و همدلى مسلمانان نقش آفرینی بسیار موثری انجام دهد.

در بخش دیگر جلسه مسئول ستاد نماز جمعه با بیان ویژگی های خاص نماز عید فطر افزود: از ویژه گی های عید سعید فطر و اقامه نماز عید تعظیم شعائر الهی است که با شعار تکبیر، تهلیل ،تحمید و تقدیس همراه است که این خلوص و جلوه وصف نادشدنی را به این روز بزرگ می دهد و تک تک مسلمانان با فرارسیدن این روز نوعی شادی و لذت درونی در خود احساس می کنند؛ همچنین در این روز مسلمانان با پرداخت زکات فطر علاوه بر انجام وظیفه شرعی خود به کمک نیاز مندان ومستمندان می شتابند.

مسئول برگزای نماز عید فطر ورزنه به همدلی و وحدت مردم شهر ورزنه اشاره و افزود: نماز عید فطر در شهر ورزنه با حضور گسترده مردم در یک مکان برگزار می گردد که این نشانه همدلی و اتحاد مردم ولایتمدار و خون گرم این خطه است.

در این جلسه مطرح شد: نماز عید فطر امسال همچون سال های گذشته در گلستان شهدای شهر ورزنه و به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد باقری اقامه خواهد شد که ساعت شروع مراسم۶صبح روز عید است.

در جهت رفاه حال نماز گزاران عزیز تمهیداتی اندیشه شده است که از ساعت 5:30 صبح اجرایی خواهد شد؛ از جمله بستن بلوار شهدا توسط فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور و نیروهای بسیجی و هدایت وسائل نقلیه به پارکینگ جنوبی گلستان شهدا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.