اصفهان شرق

ورزش‌های آبی را در جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود تجربه کنید

کدخبر: 133156
1396/02/25 در ساعت 10:38

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا غزنوی در خصوص برگزاری دومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود، اظهار کرد: دومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود در امتداد پل تاریخی شهرستان تا پل خواجو  با شعار ” طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند پرنشاط” صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه 4 و 5 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های این جشنواره، بیان کرد: پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل خانگی، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور و هواپیماهای 2 نفره، پاراموتور، سقوط آزاد (بانجی جامپینگ)، تفریح و ماشین‌های کنترلی، ماشین‌های رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، جایرو کوبتر (وسیله پروازی سبک) و فلوربال از جمله برنامه‌های جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود است.

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: فوتبال رومیز، اسپوکس، سافت بال، فوتوالی، دارت، طناب‌کشی، جهت‌یابی، بیس بال، راگبی، سپک تاکرا، قایق اژدها (دراگون بوت)، کریکت، جت اسکی و اسکی روی آب نیز از دیگر رشته‌های این جشنواره به شمار می‌رود.
غزنوی عنوان کرد: از جاری بودن آب زاینده‌رود نهایت استفاده را برای برگزاری رشته‌های آبی خواهیم کرد. از استان‌های دیگر هم برای حضور در مسابقات دراگون‌بت دعوت کردیم و قایق‌های 20 نفره اضافه کردیم تا بتوانیم برنامه زیبا و جذابی داشته باشیم.

وی گفت: به دلیل حضور ورزش‌های آبی در این جشنواره برخی از هیأت‌های ورزشی دیگر نیز برای شرکت در جشنواره اعلام همکاری داشتند.

غزنوی عنوان کرد: از نکته‌های جالب اولین دوره جشنواره ملی ورزشی استقبال بانوان از ورزش جامپینگ بود. جامپینگ یکی از ورزش‌های خطرناک، هیجانی و پراسترس است و انتظار می‌رود آقایان بیشترین استقبال را داشته باشند.

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هماهنگی و دریافت مجوز برای برگزاری برنامه‌ها در اصفهان سخت است و هر سازمانی انحصاری عمل می‌کند. قرار بود این جشنواره در اردیبهشت ماه برگزار شود و تمام مجموزها را هم از شورای تأمین گرفته بودیم اما به دلیل شرایط جوی و وزش باد و باران نتوانستیم برگزار کنیم و مجدداً در حال دریافت مجوزها هستیم.

وی گفت: دریافت مجوز برای برگزاری جشنواره‌ها به دلیل ناهماهنگی‌ سازمان‌های مربوطه کمی سخت و خسته‌کننده است و انرژی که قرار است صرف انجام کارها شود صرف گرفتن مجوز می‌شود.

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان، استعدادیابی، معرفی رشته‌های ورزشی مختلف و کمی غیرقابل دسترس عموم مردم و حمایت از زاینده‌رود و جاری بودن آب آن در تمام طول سال است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان