سرویس: تولیدی » خبر پوششی 02:16 - جمعه 11 بهمن 1392

معاون نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج مستضعفین کشور

تمام کسانی که در نظام مسئولیت دارند باید تنگه احد را حفظ کنند

معاون نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما باید پایمان در جای پای رهبر وگوشمان به سمت رهبری باشد و باید تمام کسانی که در این نظام مسئولیت دارند، تنگه احد را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: مرتضی کفاش در جمع  مدیران نظارت و تایید صلاحیت حوزه های مقاومت بسیج  سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، با گرامیداشت سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: 34سال است انقلاب اسلامی به ثمرنشسته و این نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت را از ذلت به اوج عزت رساند و امروزه بیشتر صحبت های آمریکا درمورد ایران است و در همه معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای، نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران مدنظر قرار می‌گیرد که نشان دهنده اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است که این اقتدار و قدرت درهمه ی عرصه ها وجود دارد.

در ادامه سخنی از حضرت امام خمینی(ره)، عنوان کرد و افزود: از آن جایی که حفظ نظام از اوجب واجبات است باید توجه داشت که حفظ این انقلاب برای تمامی مسلمانان واجب است. بعد ازاین مرحله  امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین  امام خامنه ای  این نظام را به سپاه گره زدند و این عنصر اعتقادی و معنویت  در سپاه است که چنین اتکایی به آن شده است و تمام رسالت سپاه نیز حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است که  باید در تقویت زوایای اعتقادی این مجموعه ارزشمند کوشید.

معاون نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا پیرامون اهمیت جایگاه سپاه، ادامه داد: سپاه ستونی است که ضامن تعادل ارکان و ستون‌های مختلف کشور اعم از نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی است و نمی‌گذارد لرزه بر این ستون‌ها بیفتد.

وی درادامه به سخن علامه حسن زاده آملی که گوشِتان فقط به دهان رهبرتان باشد، اشاره کرد و تصریح کرد: ما باید پایمان در جای پای رهبر وگوشمان به سمت رهبری باشد و باید تمام کسانی که در این نظام مسئولیت دارند، تنگه احد را حفظ کنند.

کفاش با اشاره به اهمیت بسیج به‌عنوان یکی از تشکل‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور، گفت: مسئولان  دربسیج  هدایتگر و آحاد بسیجیان تشکیل دهندگان مزرعه بدون حصار بسیج هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.