سرویس: اخبار شهرستان 15:44 - شنبه 17 مهر 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ورزنه:

عشق به ولایت؛ پیام کاروان پیاده انصارالحسین(ع) است

حجت الاسلام سالک در استقبال از کاروان پیاده انصار الحسین(ع) گفت: این حرکت با هدف اشاعه فرهنگ حسینی و اقدامی نمادین جهت اعلام ولایتمداری، عشق و سرسپردگی مردم به ولایت است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، امروز، استقبال کاروان پیاده انصار الحسین(ع) با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم عاشق شهر ورزنه و بخش بن رود برگزار شد.

ورود کاروان پیاده مشهد مقدس تا کربلای معلی به شهر ورزنه بهانه‌ای شد برای عرض ارادت و نمایش بصیرت و محبت و دلدادگی مردم به ولایت و مرد و زن ولایتمدار ورزنه به یاد کاروان اسیران کربلا و به عشق امام شهید خود، حضرت اباعبدالله(ع) شوری حسینی به پا کردند.

باران اشک بود که به یاد مصائب اهل بیت(س) و به شوق زیارت کربلا بر گونه‌های زن و مرد جاری و نوای یا حسین و یا ابوالفضل دل‌ها را کربلایی می‌کرد.

شانزده همین کاروان پیاده انصار الحسین(ع) که مسیر مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای پیاده طی کردند، بعد از مدت 1 ماه به شهر شهید پرور شهر ورزنه رسیدند و با حضور خود در گلستان شهدای شهر ورزنه ضمن غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا، باشهدا تجدید میثاق کردند.

افراد حاضر در کاروان 110 نفر هستند که جوان ترین آنان 14 و مسن‌ترین74 ساله بوده و دو روشن دل 30 و50 ساله این کاروان را همراهی می کنند. حضور نوجوان ۱۵ ساله و پیرمردی ۷۴ ساله در این کاروان نشان از آن دارد عشق به مولا سن و سال نمیشناسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گلزار شهدای شهر ورزنه، گفت: حرکت معنوی و ارزشمند این کاروان نشان از محبت و دلدادگی مردم به امام حسین(ع) است و قطعا استقبال از این گروه، به نوعی احترام به زائران اباعبدالله مطرح می شود.

حجت الاسلام احمد سالک این حرکت را نشان از اشاعه فرهنگ حسینی دانست و افزود: این حرکت با هدف اشاعه فرهنگ حسینی و اقدامی نمادین به منظور اعلام ولایتمداری، عشق و سرسپردگی مردم به ولایت است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.