سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - سه شنبه 08 بهمن 1392

قدم علی کریمی روی چشم ملوان!

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: از حضور علی کریمی در ملوان استقبال می‌کنیم.

به گزارش اصفهان شرق: ملوان روزهای خوشی را پشت‌سر می‌گذارد و به کمتر حریفی در لیگ باج می‌دهد. بعد از تساوی با تراکتورسازی این تیم جایگاه خود را در میانه جدول مستحکم کرد و حالا شاید تنها دغدغه‌اش حفظ سرمربی تیم باشد.

حسین غلامی مدیرعامل باشگاه در مورد شرایط باشگاه ملوان صحبت‌های زیر را انجام داده است:

*اول از بازی تراکتور شروع کنیم و فضایی که برخلاف سال گذشته در استادیوم حاکم شد و دو تیم بدون هیچ مشکلی از طرف سکوها به بازی خود پرداختند.

بازی با تراکتور خوب بود و پایاپای. فضای بسیار مناسبی هم بر این بازی حکمفرما بود به همین دلیل هم من از همه لیدرها و هواداران تیم تشکر می‌کنم که در میهمان‌نوازی سنگ‌تمام گذاشتند. در مورد بازی هم باید بگویم ما در نیمه اول کاملا برتر بودیم اما با مصدومیت آهی و در نیمه دوم بازی پایاپای شد و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

*گفته می‌شود که به‌خاطر رفتار خوب تماشاگران انزلی صحبت از بازگرداندن امتیاز کسرشده از تیم است.

به نظر من هم صددرصد باید همین طورباشد ما مسایل فرهنگی مربوط به سکوها را به شدت جدی گرفتیم و فعالیت‌های زیادی هم در این زمینه در دوره مدیریت جدید انجام شد. خوشبختانه تغییر رفتار خوبی هم روی سکوها دیدیم و حالا از کمیته انضباطی انتظار توجه ویژه و برگرداندن امتیاز کسرشده را داریم.

*در این بازی یک صحنه جنجالی وجود داشت که منجر به گل ملوان شد.

این صحنه را نود به صورت کامل نشان داد و کارشناس برنامه هم بر این نکته صحه گذاشت که دروازه‌بان حریف روی بازیکن ما خطا می‌کند. بعد از آن توپ از دست گلر خارج شد و وقتی او می‌بیند که توپ زیر پای مهاجم ما افتاده خودش را به مصدومیت می‌زند قطعا اگر ما توپ را وارد دروازه نمی‌کردیم داور اعلام پنالتی می‌کرد. ما در این بازی یک پنالتی دیگر هم طلبکاریم و آن هم صحنه مربوط به خطا روی فشنگچی در محوطه جریمه بود که کارشناس نود آن را تایید کرد.

*ملوان می‌تواند در جدول از این هم بالاتر بیاید؟

ما روند رو به رشدی داریم ولی امیدواریم که نتایج از این هم بهتر شود و ما بتوانیم در جدول بالاتر بیاییم این امکان را بعید نمی‌دانم.

*علی کریمی بعد از مسابقه برای حضور در ملوان که تیم استان پدری‌اش است ابراز تمایل کرده است.

علی کریمی از بزرگان فوتبال ماست و یک بازیکن ملی که برای هر تیمی نعمت محسوب می‌شود. قدم ایشان روی چشم و ما هم از حضور ایشان در شهر انزلی استقبال می‌کنیم.

*به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحث در انزلی حفظ اسکوچیچ است. اما از طرف دیگر شنیده می‌شود که ایشان پیشنهادهایی دارد.

ما یکی، دو جلسه خوب با ایشان و مدیر برنامه‌هایش داشتیم و این خواست ما هست که نیازهای ایشان را برای فصل بعد مرتفع کنیم و تمام تلاش‌مان را هم برای حفظ ایشان انجام خواهیم داد اما اینکه می‌شنویم ایشان پیشنهادهایی دارند برای ما جای سوال است. متوجه باشید که این مربی در حال حاضر سرمربی ملوان است و اینکه دیگر تیم‌های ایرانی سراغ او بیایند به هیچ وجه حرفه‌ای نیست و ما هم این موضوع را با دقت پیگیری می‌کنیم. با توجه به بازی‌های باقی‌مانده قهرمانی از مسیر انزلی می‌گذرد و ملوان است که قهرمان لیگ را تعیین می‌کند. به همین دلیل است که می‌گوییم مذاکره با ایشان در حال حاضر از طرف هر باشگاهی غیر از ملوان کار غیرحرفه‌ای است. اما اگر پیشنهاد از طرف کشورهای عربی باشد موضوع چیز دیگری است. ما منتظر هستیم تا ایشان در جلسه بعدی پیشنهاد مالی خود را به صورت رسمی به ما مطرح کنند تا ما هم در جلسه هیات‌مدیره و با مالک باشگاه آن را مطرح کنیم و آنجا درخصوص توان پرداخت این رقم تصمیم‌گیری خواهد شد و قطعا مسوولان باشگاه و شخص من به‌دنبال محقق کردن خواست هواداران باشگاه ملوان در این مذاکرات هستیم.

*گویا ایشان برای تیم‌های پایه ملی ایران هم پیشنهاد دارند.

احتمال این را می‌دهم که این بیشتر شایعه باشد چون فدراسیون اگر چنین خواستی داشته باشد حتما آن را با باشگاه مطرح می‌کند فکر می‌کنم نباید به این شایعات دامن زد.

اما ملوان می‌تواند به اندازه باشگاه‌های عربی به اسکوچیچ پول بدهد؟

بالاخره ما هم در ملوان در مورد مسایل مالی خط قرمزی داریم چراکه رقم‌های میلیاردی در مکتب ملوان جایی ندارد و نمی‌توان ما را با این باشگاه‌های ثروتمند مقایسه کرد. اما ما هم تمام تلاش‌مان را برای حفظ ایشان با حفظ منافع باشگاه انجام خواهیم داد.

*او در آخرین مصاحبه‌اش فرمولی را به این شکل مطرح کرده که کل درآمدش از ملوان به اندازه 40روز کار در باشگاه النصر است.

بالاخره این فرمول به باشگاه النصر برمی‌گردد و با محاسبات ما حتما ایشان یک‌میلیون دلار با باشگاه النصر قرارداد داشتند که این می‌شود رقمی در حدود سه‌میلیارد تومان. ما نمی‌توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم اول جیبمان را نگاه می‌کنیم بعد خرج می‌کنیم.

*به رسیدن به نتیجه مطلوب با وجود چنین رقبای ثروتمندی امیدوارید؟

من به این مذاکرات خوشبینم و امیدوارم در فضایی به دور از جوسازی‌ها و شایعات بتوانیم به یک توافق خوب برسیم. اما بازهم از ایشان و مدیر برنامه‌های‌شان می‌خواهم که در مذاکراتشان به این نکته دقت بکنند که آقای اسکوچیچ در حال حاضر سرمربی ملوان است و مذاکره‌اش با سایر تیم‌ها غیرحرفه‌ای است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.